Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Skryt mellom gutter

Det var tre små gutter som skrøt seg imellom om sine fedre.

Den første gutten sa : "Min far skribler noen få ord på en papirlapp og kaller det et dikt. Han får 100 kr for det."

Den andre gutten sa, "Det er da ingenting ! Min far skribler noen ord på et ark, kaller det en sang. Han får 1000 kr for det."

Den tredje gutten sa til de to andre : "Jeg slår dere begge to. Min far skribler noen ord på et ark, kaller det en preken så trengs det 8 personer bare for å samle inn pengene"  :razz:

Tina
GjenopprettetMedlem
Den må du nok forklare for meg.... Kan Du?
GjenopprettetMedlem
"Biernna":

Den må du nok forklare for meg.... Kan Du?

Når du blir stor forstår du sikkert mere skal du se  :biggrin:

Tina
GjenopprettetMedlem
Hah! Onkel Toska skrev på et papir, kalte det for en plan
-og da måtte 10 stykker bære ut alle pengene han fikk!!!  :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Hei igjen..
Nettopp pratet med tante Erna..
Ba henne skrive noe på et papir hun også
-og gjør hun som jeg foreslo..
så vil 4 over millioner nordmenn være med på å bære mullah Krekar ut av Norge!!!  :respect:
GjenopprettetMedlem
Hallais! ...enda en gang..
Tante Siv hvisket meg nettopp noe i øret her..
Må bare si meg enig..
Til tross for arbeidsledigheten her i landet er det for galt å samle på
Krek-av-karer bare for å holde kamuflerte (les: barberte) nynazister sysselsatt!
GjenopprettetMedlem
..og på vegne av meg selv..
-Hva skal vi me disse (sviger)mødrene som har sviktet så totalt i sine roller som foreldre?
Deres rampete avleggere har jo som alle vet byttet ut egg fra frittgående ekoli-høner med håndgranater og mere til!
Hvilken nytteverdi har de???
De kan ikke engang holde sønnene i ørene, de finner dem jo ikke pga alle hårene som tyter ut der og alt skjegget omkring!
-Og skulle de få tak i dem ville det norske samfunn bli belastet også med kiropraktorutgifter, dette pga skiveutglidninger oppstått idet de førsøker å holde igjen flere hundre kilo norsksponset spekk!!!
GjenopprettetMedlem
...men Shabana vil jeg gjerne beholde..
Hun har løftet mitt syn på så meget -og er jo søt da ;)
-samtidig har hun bevist at det faktisk er mulig å flytte selv hårete fjell!!

Så.. på mitt ark står det:
Norge for de som vil være norske -og ut med de som bare vil ha av det norske  :P

Må gå nå, tante Siv venter på rommet ved siden av det jeg sitter i.....
og tanken på de to Frp-eplene som jeg vet hun altid har med frister, *kremt*  :icon_redface:

-I kveld skal jeg fortelle pirrende eventyr der alle heltene har hver sin jernstang  :P
(Jeg har faktisk min egen!! og pga den slående likheten har jeg kalt den Brynjar, heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheeheheheheheheh)

Godnatt fra meg ;)
GjenopprettetMedlem
Anbefaler for alle som lider av anemi/jernmangel å konvertere til burka og skjegg!

Men vær klar over at:
-dine nye ledere vil prøve å dunke div "sannheter" inn i ditt hode,
-det blir mye gynging frem og tilbake, så det anbefales ikke om du blir fort svimmel,
-du vil få egen advokat, uten hår, dette for lettere å se hvor denne vantro er,
-du vil få egen maskinpistol, dette er nødvendig om noen skulle være uenig med deg,
-det kan bli noe reising med fly, men ikke meget..
-du vil bli kurset i videregående steinkasting, men vil ha store fordeler som erfaren norsk snøballkaster.

:icon_twisted: Hva med meg??? Selv foretrekker jeg brunost og jerntabletter. :icon_twisted:
GjenopprettetMedlem
øhhmm konklusjon : Det enkle er ofte det beste ;-)

Tina :P