Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
En mann kommer inn på en kafe med en mus i armene. Han bestiller en øl til seg selv og 10 kjøttkaker til musa. Verten lurer på hva dette er for en merkelig mus som kan spise 10 kjøttkaker??

Jo det har seg sånn, sier mannen, at jeg reddet en liten fe og fikk tre ønsker. Jeg ønsket meg god helse og mye penger. Men det siste ønsket, en umettelig mus, misforstod den lille feen totalt!!
GjenopprettetMedlem
Den musa han ikke fikk ville nok drukket opp ølet hans.. :beer:
Hva jeg ville valgt? :icon_rolleyes:
Drukket T... og beholdt musa...;)
SEO Crawler
hahha - den va go`!  (skikkelig inger lise-vits!   :respect: :beer: :shyone:)

:biggrin: :lol: :badgrin: :biggrin: :lol: ::) :w00t: :eusa_clap: :eusa_dance:

gjess!   :badgrin: :respect:
GjenopprettetMedlem
"Biernna":

Den musa han ikke fikk ville nok drukket opp ølet hans.. :beer:
Hva jeg ville valgt? :icon_rolleyes:
Drukket T... og beholdt musa...;)

mmm

Biernna bjørnen begynner å ligne sin slekting ole brum, med sistnevntes standar kommentar "jatakk begge deler"  :w00t:

Tina, som forøvrig synes peter plysj er et bedre navn på sistnevnte bamse ;D
SEO Crawler
DET ER VÅÅÅÅR - VI MÅ HA MUUUUUUUUS!!!

ops! kroppen min ble visst besatt av en sulten kattepus (eller var det en gramons..  :razz:)

(gud hjelpe meg, hva er det jeg skriver...kanskje noen kjenner meg her inne... :shock:  :-X)
GjenopprettetMedlem
:respect: :respect: :respect:

DU E HÆRLIG FRISK ;D

Lys & Latter
Tina
GjenopprettetMedlem
Yess Tina, vil bare sitte i fysjpelsen min, kose meg mens jeg spiser meg umettelig på musekaker og drikker kjøttøl.. Brum,brum, hehehe  :icon_razz:

Torstein, kom hit, synes æ så ei mus her.. eller va det ei tullsjur kansje... begge deler e vel noe for en gmons??? hahahaha :lol:
GjenopprettetMedlem
Åjåjåj... :lol: :lol:

Skulle invitert deg sørover, Torstein...men her har mons tatt alle musene.. :moreevil:  :o :icon_redface: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Skulle invitert deg sørover, Torstein...men her har mons tatt alle musene.. :moreevil:  :o :icon_redface: :lol: :lol:

ALLE SAMMEN..... :w00t: :w00t: :w00t:

å fan... ;D
GjenopprettetMedlem
"Tina":

"Inger Lise":

ALLE SAMMEN..... :w00t: :w00t: :w00t:

å fan... ;D

Han er grådig, ser du.. :lol: :badgrin: :lol:

:exclaim: :razz:
GjenopprettetMedlem
Jepp  :wink:

Sånn går det når man legger ut på reise, og ikke spesifiserer intensjonen sin...
:lol:        :lol:          :lol:        :icon_lol:

Hikst......  :beer: :razz: :-X        Elin