Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
HVORDAN INPONERE EI JENTE

Gi henne komplimenter
Kos med henne
Elsk henne
Stryk henne
Ert henne
Flørt med henne
Vær øm mot henne
Beskytt henne
Klem henne
Omfavn henne
Bruk penger på henne
Ta henne med på flotte restaurant
Lytt til henne
Kjøp dyre gaver til henne
Bry deg om henne
Støtt henne
Gå til verdens ende for henne
Dø for henne

HVORDAN INPONERE EN MANN:

Sitt naken når han kommer hjem fra jobb, husk øl
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol:

Og i disse fotball-tider...kjøpe ny flatskjerm-TV.. :moreevil: :exclaim:

:badgrin:
Anonymous
Ah dere jenter! Vi kan nok elske dere. Men forstå dere, det klarer vi ikke :P

Khanate
Anonymous
Dette er en av de mer morsomme uttrykkene for polariseringstankegangen (er i siget nå, så jeg må bare si det)
:P

Jenter og gutter, kvinner og menn, - kanskje på tide å finne enhetsforståelse her også? :innocent2:
Vi har alle en sjel bak kjønnsrollene, som er kjønnsnøytral. Jeg ser frem til den dagen mannfolka også vil ønske den type kontakt.  :wub:
Men det går jo selvfølgelig begge veier. Her er etter min mening den kulturelle hjernevasking ekstrem, og dyrker splittelsen og forskjellen mellom kjønnene, ved å slå kiler imellom.
Teleterkji var inne på det, en gang. Vi var engang ett. :w00t:
Anonymous
Jatta jatta!

Vist er vi like på de fleste områder.

Det er imidlertid ulikhetene som skaper litt spenning, undring, lyst, begjær og annet som måtte dukke opp.

Lenge leve de ubegripelige ulikhetene ;D
Anonymous
Hi hi, der fikk jeg erta noen på meg. ;D :biggrin: 8) :redface:

Jeg elsker den subtile pirrende dynamikken hormonene kan skape.
Jeg liker at vi er forskjellige, (alle uansett kjønn). Elsker magien, mystikken som kan oppstå.

(Men den forskjellen som ender i at du foretrekker å sitte hele helga foran tv-fotball og supe øl, den er ikke særlig pirrende.  :o)
GjenopprettetMedlem
:beer: øl veit je hva er,
men fotball...?
Anonymous
"Sister Drum":

Hi hi, der fikk jeg erta noen på meg. ;D :biggrin: 8) :redface:

Jeg elsker den subtile pirrende dynamikken hormonene kan skape.
Jeg liker at vi er forskjellige, (alle uansett kjønn). Elsker magien, mystikken som kan oppstå.

(Men den forskjellen som ender i at du foretrekker å sitte hele helga foran tv-fotball og supe øl, den er ikke særlig pirrende.  :o)

:beer:+ fotball = mann ---> Khanate = "ikke mann"

Oups! Der ble jeg kjønnslemlestet. Befriet fra min manndom, og sannsynligvis trykkes jeg i dette moment til tusener av myke kvinnebryst. Jeg liker ikke å se fotball og er har trappet alkoholkonsumet ned til minimum. Bør jeg foreta kjønnskifte?

Jeg er en mann på 43 somre. Jeg liker turer i skog og mark, men trives også med et glass rødvin forran peisen, og med deg i armkroken. Jeg er glad i barn, men har ingen selv. Jeg er klosset med fingrende, men flink til å snakke om problemet. Jeg har en litt "freaka" stil: skjegg, rufsete hår, palestinaskjerf, fotformsko, jordfarvede løstsittende cordbukser, en snor rundt håndleddet fra en alternativ musikkfestival og en strikket alt for stor genser med inkasymboler. Kort sagt, jeg går i ett med omgivelsene. Jeg er litt kvapsete. Idrett er for selvopptatte høyrefolk og ytterst sett kontrarevolusjonært. Jeg liker å snakke om verdensproblemene, men gjør ingenting med de. Drømmer om å forfatte en god bok, men må lese noen fler først. Noe som passer for deg?

Mannens tre tilstander under tippekampen:  :respect: :moreevil: :beer:
Anonymous
ohhh, yess - du passer for meg :wub: :wub: :wub:
:respect: :respect: :respect:

men dette var vel ikke ment som en kontakt annonse. :redface: :icon_redface:

Skulle ønske jeg var yngre, nå, jeg...

Apropos lem-lesting. DET var din egen definisjon. ;D
Anonymous
Heeeeei!!! Hva er dette?!!!!  :moreevil:  Jeg eeeeeelsker å drikke øl med hullete bukser mens jeg
sitter og raper og klår meg mellom beina sammen med Marianne og Anna!!!!  :moreevil:
Anonymous
ha ha :lol: sånn bortsett fra dyre restauranter og dyre gaver kan nok det meste stemme.
Det som står om  mannen er jeg fullstendig enig i :P Hi hi.
GjenopprettetMedlem
tHE COWBOYS WANNA DRINK THEIR BEER AND RIDE THEIR DRUNKEN HORSE
THROUGH A GREEN FIELD OF GRASS AND ADORE SHORTSWEARING CLOWNS,
THE GIRLS WANNA PERFUME EVERYTHING,AND NEVER HAVE TO PAY FOR IT.
I AM NOT TALKING OF THOSE CHEAP FRAGRANCES.
PERSONALLY,IF I WERE TO IMPRESS A GIRL,I WOULD HAVE TO BE A COWBOY
AND I AM NOT.
THE INDIAN WITH HATRED FOR WHITE-MANS LAWS IS MORE OF ME.
Anonymous
JA. :wub: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
AND THEN I WOULD HUNT HER DOWN,AND CARRY HER ON HORSEBACK AWAY FROM THE USUAL WORLD,AND SHE WOULD PROTEST,AND I WOULD SPEAK IN ANGRY INDIAN LANGUAGE,AND SHE WOULD RUN,AND THEN I PUT AN ARROW ON MY BOW,AND SEND IT INTO HER FLYING DRESS,FASTENING HER TO A NEAR-BY TREE.
THEN SHE WOULD CRY,AND HER GOOD IMPRESSION OF ME WOULD BE GONE.
SO,CAN A WILDERNESS MAN
EVER FALL IN LOVE WITH TAMED BEAUTY???
I WONDER IN ENDLESS DELIGHT
OR WAS IT NIGHT??
GjenopprettetMedlem
[color=red]Take me awayyyyyyy  :w00t:
GjenopprettetMedlem
MAYBE I WILL,YOU WILL RECKOGNISE MY PRESENCE BY THE SOUND OF HORSES HOOFS,AND THEN YOU BETTER BE READY TO FACE WILDERNESS.
THE JOURNEY WILL BE LONG AND ENDURING
BUT I HAVE FOOD FOR THREE-DAYS,AND I HAVE MEDICINE!!
oH,NOT PENICILIN AS YOU WOULD HOPE.
SO BETTER PACK UP A FEW NEEDFUL THINGS
AND LISTEN.