Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Tre nordmenn reiste til Mexico for å feire at studiene var over. De drakk seg stupfulle og våknet opp i fengslet der de fikk vite at de skulle henrettes samme morgen. Ingen av dem kunne huske hva de hadde gjort kvelden før.

Den første, Svein, ble stroppet fast i den elektriske stolen og så ble han spurt om han hadde noe han ville si før han døde. Han sa, "Jeg har nettopp fullført teologistudiene på høyskolen og tror at Gud, den allmektige, vil gripe inn og redde meg."
Så skrudde de på strømmen, men ingenting skjedde. Alle sank ned på kne, ba Svein om tilgivelse og slapp ham fri.
Den andre, Lars, blir så stroppet fast og spurt om han har noen siste ord. Han sa, "Jeg har nettopp fullført jusstdiene på høyskolen og tror at rettferdigeten vil vinne."
De skrur på strømmen, men ingenting skjer. Igjen faller alle på kne og ber om tilgivelse, så slipper de ham fri.

Den siste, Ole, blir stroppet fast og han sier, "Vel, jeg har nettopp fullført studiene til elektroingenør og jeg kan fortelle dere med en gang at det kommer ikke til å skje noe som helst her før dere setter i kontakten".
GjenopprettetMedlem
Du er så morsom!!
Det skal ikke værra mulig!!!
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
"teleterkji":

Du er så morsom!!
Det skal ikke værra mulig!!!

Hvorfor ikke??? :o
Burde jeg heller vært tørr og kjedelig??  :-X

:lol: :lol: :lol: