Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Her kommer en gåte for de som vil prøve seg på en liten oppgave:

Det var en man som kom ut av en stor bygning med en hund i bånd,
Han setter seg inn i en taxi med hunden og kjører til togstasjonen.
På togstasjonen går han og hunden inn på toget og setter seg i et sete.
Etter en stund kommer toget til en tunel,
inne i tunelen tar mannen å skyter seg selv..   
                Hvorfor??
GjenopprettetMedlem
Øøøø....han var mørkeredd.... :o :o
GjenopprettetMedlem
nei, det er nok litt mer innviklet en det. men det har noe med mørket å gjøre
GjenopprettetMedlem
Må ha noe å gjøre med at han er blind, da, og at bikkja er førerhunden hans...men hvorfor skyte seg??  :shock: :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Det er det raskeste noen jeg har truffet som har klart å kommet inn på at ha er blind..  det er riktig
GjenopprettetMedlem
Det var egentlig innlysende...for å si det sånn. Hvorfor skjøt han seg? Var det fordi han trodde bikkja var blitt blind også? Eller ble den overkjørt av toget? Uff! Jeg blir så nysgjerrig!
GjenopprettetMedlem
vel jeg har akkuratt lagt inn gåten, så jeg venter litt med å avsløre det  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Jimango...nå ere slutt på tålmodigheta mi  :exclaim:  :icon_redface:  >:( Pliiiiis, gi fler hint, vaffall  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
ok ,, her er svaret:

Han var blind har vært på sykehuset å tatt øyeoperasjon for å få synet tilbake.
Han har får bandasje på øynene da han går ut med sin førerhund og skal ta av bandasjene etter noen timer.
Når han så sitter på toges senere og kommer inn i tunnelen, har det gått et par timer og han tar av seg bandasjen.
Men siden han er inne i tunnelen og det er mørkt tror han at han fortsatt er blind, og skyter deg selv.

:shyone: :razz:  :shyone:  :razz:
GjenopprettetMedlem
Det enkleste er pistol!! :badgrin:

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :respect:
psbot [Picsearch]
så grusomt....
ja,ja.... det hadde æ ikke klart å gjette med min villeste fantasi engang.......
GjenopprettetMedlem
Hmmm - Rått nok til å være sant....  :razz:
GjenopprettetMedlem
Hehe...  :lol:
Another bad day at work...