Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
på veggen står det: "I ustand" klort inn med møkkete fingernegler og ut av heisen kommer det ei lattermild feit sykesøster på 1 rulleskøyte og med venstre øyet i hånda. Hun må jo ser hvor hun kjører tenker jeg og brer dyna over huet, synker ned i verden av ledninger, griper hardt om mobilen min og skriker: " BEAM ME UP SCOTTIE" "BEAM ME UP FOR FAEN" jajajajaja, ikke mas så jævli kommer det ifra hjørnet. der nede ved gulvet sitter scottie og plukker opp glass ifra tv'n. "Vi må se til å reparere trynet til scheie" sier scottie, "Du veit hvor sur Karen Marie blir hvis vi fucker opp detta igjen". Mmm, sier jeg, jeg husker jo sist gang. På en stol ble hun båret inn med lang hals og ferske oppdateringer om resultetene fra håndball vm 89 for jenter. "VI vant faen meg den gangen" sier Scottie" Vi vant!!
GjenopprettetMedlem
Hei!
Dere i sjamansonen.Beklager det inntruffne.En gal pasient har brutt seg inn i datarommet vårt her avdelingen,og misbrukt fantasien sin.
Nå er han lagt i jern og ned-medisinert,så vi slipper fremtidige ubehageligheter.
Akkurat nå kunne jeg faktisk høre ham rope fra belte-sengen på 3a.Jeg skal nevne det for ham at jeg har vært her og avsluttet dataprogrammet.
Vennlig hilsen Kåre-Beathe Yttre-Indre.

Et lite spørsmål:Hvem er denne "Hotkiller-daddy",?
Er det noen her inne på denne sonen som kjenner vedkommende,så vennligst ring 533-095409.
Pasienten vår er nemlig oppstusset over noe han leste her på forumet.
GjenopprettetMedlem
  :lol:  :lol:  :lol:  :razz:
Anonymous
Utenriks:

ved 11 tida i dag braut ein tynnkledd pasient seg ut av sjamansona
med tromme i handa og gevær i andre skreik han ut at "Været måtte varslast umiddelbart"
Da lyt vi gjæra så og håper den tynnkledde NRK ansatte kom seg trygt hjem te mor si.

og her på tampen av sendingå har vi plass te ein gladsak:

Varmtvannet har kome tebake og ikkje veit eg kor dette har seg
sa riksmannen i våningsby.

Jau da gjenstår bære å ynsje dykkon alle ein riktig god laurdagskveld.....

.....(etter sending)............(gje meg pistolen der e du snill eg ska skyta på blink)
GjenopprettetMedlem
Ahhh - Der fann æ luftputepistolen, visste jo at æ egenhendig hadde glømt den der...

Putekrig!

Og det,

så fjørfokket står

i alle himmelretninger! 

Kom søster, bli med! 

:eusa_dance: