Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Dette er ikke noen vits, men jeg som har vært ute på egen hånd og skulle handle skap og hos bakeren....
I 1990 flyttet jeg til Stavanger, når leiligheten kom på plass, så viste det seg at frøk'na trengte flere skap til å sette glassene i.
Jeg satte i gang søket etter skapet - men det var ingen møbelforetning i hverken Stavanger, på Forus eller Sandnes (ganske mange steder å saumfare) som hadde hørt om et slikt skap som jeg søkte. Dette skjønte jeg måtte være en kjempefeil (fra møbelforetningenes side selvfølgelig). Jeg dro tilbake til ett av dem å sa at de vitterlig reklamerte med disse skapene. Plutselig så jeg et slikt skap rett foran meg - det var et "Vitrineskap" jeg skulle ha, men hadde da løpt hele Stavanger, Sandnes og Forus å spurt etter LATRINE skap
Eller den gangen jeg dura inn til bakeren (fortsatt i Stavanger) å ba om å få "morra brød", det var jo
frokost brød jeg skulle ha....
RITA
Anonymous
Latrineskåpet var ju best!
GjenopprettetMedlem
Ønsker meg noe "morra brød" jeg også ......

GjenopprettetMedlem
"RITA":
Dette er ikke noen vits, men jeg som har vært ute på egen hånd og skulle handle skap og hos bakeren....
Bare
denne setningen vitner om en person som er ganske distrè
Men du er ikke alene....husker en gang på skolen etter gymtimen, jeg fant ikke sekken min. Etter å ha lett desperat kom jeg heseblesende inn i klasserommet (timen hadde begynt og alle satt på plassene sine) og unnskyldte meg og sa jeg ikke kunne finne sekken. Hele klassen begynte å le...og jeg oppdaget at jeg hadde sekken på ryggen..

Anonymous
ja snakk om å være på egen frekvens

GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":
"RITA":
Bare denne setningen vitner om en person som er ganske distrè 
Jepp - distre', har også diverse opplevelser med skolesekker, vesker, lommbøker, nøkler osv
RITA