Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
Etter at Gud hadde skapt Norge,
så han fornøyd ned på skaperverket sitt:
Herregud, så vakkert -
dette må jeg vaske hver dag!
Anonymous
Kanskje du skulle lagt denne inn under tragedie? Siden ingen andre enn du ler, mener jeg

AdsBot [Google]
Jeg får visst sende den til utlandet

GjenopprettetMedlem
Haha! jeg ler!

Jeg ler skikkelig godt også, jeg bor da i nord-norge for svingende. Og da tenker jeg på været, på REGNET.
Som jo dere sørpå også har hatt gode doser av i år, i rettferdighetens navn.
Så vi er virkelig rene og pene her i dette landet. Yepp.

Anonymous

Tro hva han tenker om diverse andre land han har skapt?

Bing [Bot]
Om flammene som har stått i Hellas i sommer f.eks. De er visst menneskeskapt.
Og jeg er nydusjet hagen er nydusjet katten er våt tøyet på snoren er vått men gresset! Gresset er smaragdgrønt. Det er det ikke i Hellas...
GjenopprettetMedlem
"nn":
Kanskje du skulle lagt denne inn under tragedie? Siden ingen andre enn du ler, mener jeg 
Selv om det kanskje ikke føles slik er regnet en velsignelse. Det gir liv til vakre skoger, det gir oss rent vann å drikke hver dag. Andre steder mangler de vann å drikke, alt planteliv er tørket ut, branner herjer.
Jeg blir også veldig lei av regnet til tider, men i ettertankens navn har vi all grunn til å si: TAKK til Gud for at vi har vann som er grunnlaget for liv.
Gidgeroo
Anonymous
Ja det är fint med regn...
...men när det kommer for mye, da er det inte fint lenger...
Mina 2 uker i Oslo vaer fylte med vann, som vi kunne dusja i hver dag... hver dag...
Det vaer nok kun 1 regnfri dag på 2 uker... og i Drammen vaer ikke kun dusj... där var det bad

Anonymous
"gidgeroo":
"nn":
Selv om det kanskje ikke føles slik er regnet en velsignelse. Det gir liv til vakre skoger, det gir oss rent vann å drikke hver dag. Andre steder mangler de vann å drikke, alt planteliv er tørket ut, branner herjer.
Jeg blir også veldig lei av regnet til tider, men i ettertankens navn har vi all grunn til å si: TAKK til Gud for at vi har vann som er grunnlaget for liv.
Gidgeroo

Nå er det muligens noe min løse hjerne ikke helt begriper, for den var sikker på at den var inne og lo i en vitsetråd. Der inne romstrerer nok denne hjernen fortsatt, og nekter plent å ta inn over seg dette alvoret. Derfor ler jeg likegodt høyt i vilden sky. Jeg synes til og med jeg hører gud le med, enda han skulle være opptatt med å vaske. Tullingen!
Og utenfor kjøkkenvinduet mitt skinner sola, og jeg skal avgårde å bade. I vann.
Anonymous
Norlendingen ;Ka sku vi gjort uten havet sku vi bært båtan eller bare vasket å pusset dem
takker gud som har skapt balansen mellom regn å sol selvsagt skinner sola på østlandet i dag å resten av høsten

har det regnet her

nei ikke husker jeg lever i nuet,det blir altids vær både her å der, hilsen fisken Vanda

været kommer været går å vi består god høst til alle sammen

Anonymous
Og jeg ler med! :lol:
For et fantastisk flott land vi lever i...vått eller tørt...vasket eller ikke.
Gud er fornøyd og jeg er fornøyd.
Så får vi ta alt det andre som det kommer...i en annen tråd.
Alvor kan ha en snert av humor i seg, liksom humor kan ha en snert av alvor.
Latter og glede skader ikke...
Ha en latterlig fin dag!

GjenopprettetMedlem
"nn":
Nå er det muligens noe min løse hjerne ikke helt begriper, for den var sikker på at den var inne og lo i en vitsetråd.
Og jeg som syntes jeg var flink å ovrbevise meg selv om at jeg bor et fint sted selv om jeg bor i Bergen.

Anonymous
"gidgeroo":
Og jeg som syntes jeg var flink å ovrbevise meg selv om at jeg bor et fint sted selv om jeg bor i Bergen. 
Kjære gidgeroo;
Bergen er da ikke såååå ille. Bare disse bergenserne kunne dempe seg litt.
Du kjenner til indiansk regndans? Du vet: høylytt sang, dans og enda høyere sang. Resultat:
Regn.
Min personlige teori er at bergenserne er misforstått av gud. Han tror nemlig at bergensere bedriver konstant regndans. I virkeligheten er de jo bare jævlig høylytte. ..

GjenopprettetMedlem
Gud ser humoren i alt!

(vievann)

(vievann)
Gud koser seg med Liljee!!
Bing [Bot]
Gud er herved oppe til revurdering. Pga humoren.

GjenopprettetMedlem
Da må han i såfall ha vært veldig fornøyd med stedet her i det siste, for her har det vært vasket MYE!!!