Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I dag satt jeg og min datter og laget plastilinfigurer. De ble så forunderllig karakterfulle.
En gul med rød flekker, spiss nese og en ellers noe flat fremtoning og hale ble besynderlig livaktig.
Rakkeren begynte å snakke med min stemme,
limte hånda mi fast i seg og begynte å gjøre ugagn på stuebordet.
Et likandes man akk så rampete gult plastilinvesen.
Og for et språk!
Vesenet hadde tydeligvis ikke fått med seg at bannskap bør serveres i begrensede og noe polerte former blant små ører.
Bannskapen for ørimellom på meg, jeg klarte i farten å luke ut det værste,
mens plastilinvesenet bega seg i all hast opp på håndtaket av en skje, der skjebladet sto nedi cornflakes med melk...
Trenger jeg si mer?
Min datter lo etter hvert en latter som jeg aldri har hørt maken til.
Rakkeren tok det til seg og hans villfarelser rundt på stuebordet begynte å utarte.
Nå viste det seg heldigvis at han var stor i kjeften men ikke fullt så modig når det kom til stykket.
Etter hvert endte han opp i en rimelig flat forfatning under en rosa klump med plastilin,
etter at min datter hadde skiftet ut det venstre øyet hans til høyrøstet misbilligelse.
Han så underlig ut etter det.
Men min datter hadde fått med seg bannskapen som jeg hadde luket bort,og  tuslet ut på rommet sitt mens  hun gapskrattet og bannet.
Da følte mamma at denne bannesonen måtte avsluttes før den spredte seg inn i barnehagetilværelsen.
Det som da skjedde var dette.
Jeg gikk raskt over gulvet, begynte på en setning som skulle lyde slik, nå avslutter vi banninga for nå.
MEN slik skulle det ikke gå.
På veien kom nemlig den midterste tåa i ett ganske kraftfullt møte med et stolbein og det som kom ut var dette: Nå avslutter vi banninga for... HÆLVETE!!  (Stolbenet kom da der hvor de tre prikkene er).
Etter det begynte jeg å danse en slags enfotdans.
Plastilinvesenet er nå helt flatklemt og inne i en plastboks med lokk.
Boksen står på bordet.
Jeg humrer når jeg ser på den,
-så lurer jeg på hvem som flyttet den stolen.

Jeg vil bare legge til at det ikke er vanlig å banne her hjemme hos oss sånn til daglig, kun i bilen.
Der er det nermest påkrevet, da det ser ut til at storparten av bilførere er for plastilinvesen å regne,
undertegnede ikke inkludert.
Anonymous
:lol: :P :eusa_clap: :biggrin: :eusa_dance:

Hurra nå ble jeg glad! Du er kjempemorsom Gro...

Ha-ha-ha...Kjempebra! He-he...
Anonymous
Ja hvem flyttet denne forbaskede stolen?

Jeg er nok et plastilinvesen i traffikken, jeg snur og strekker meg i alle retninger uten at noen sålangt har fått så mye som en skramme. Men munnen er musestille da, I am a silent sinner ...
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Fornøyelig lesning! :biggrin: keep it coming! :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
:w00t: Hærlig Gro H! Jeg så nesten senarioet i bilder... :lol: Du ga meg en latter her,,,,og ønske om å kjøpe platilina!  :innocent2:
Anonymous
enfotdans, plastelinavesener, og flygende stoler, HÆLVETE for en verden..... det må da være banninga verdt?  :moreevil: :respect: ::)
Anonymous
Jeg takker på vegne av det gule plastilinvesenet med røde flekker.
Han er fremdeles ganske nedtrykt for ikke å si flattrykt og lurer på muligheten for healing.
Dette i tillegg til at han fikk en pakke coctailpinner dvs lasersverd i plast fra svingstativet ved inngangsdøra på Coop, med streng beskjed om ikke å pirke borti katten med dem. Jeg tror vi skjemmer han bort, jeg frykter han har bosatt seg her...

- jeg undrer meg fremdeles på det med stolen...
og det komprimerte øyeblikket da avstanden mellom liv og lære var så stor at det rett og slett ikke lar seg gjøre å forene dem.

jeg tror han får bli boende oppi boksen der.
Anonymous
Dette var veldig artig gro  :lol:  :w00t: