Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Dette må du huske i vinter:

ikke glem lue og skjerf, for glemmer du dette blir du forkjølet, og blir du forkjølet så blir du hes, og blir du hes så må du hviske, og den som hvisker den lyver, og den som lyver må i fengsel og den som kommer i fengsel begynner med narkotika og den som begynner med narkotika, den dør, så husk for faen lue og skjerf!
GjenopprettetMedlem
*Notere ned; Husk lue og skjerf* Klart godt å ha siden jeg ikke vil bli forkjøla, hes... eller joa.. hes kan jeg godt bli..  -Resten vil jeg ikke ha eller bli!

hehe... Bra den :P
GjenopprettetMedlem
er det det jeg har glemt, og derfor sitter her jeg sitter...

nei, vent, det var bare vanlig familieselskap

joda, jeg skal spise opp kaka mi
GjenopprettetMedlem
Det var flinke gutter det  :biggrin:                                                *klapper dere moderlig på hodet*

:P
Anonymous
Det var derfor det gikk som det gjorde med meg ja. Takk for at du oppklarte hele greia for meg med denne enkle regelen  :respect: trodde alltid at det var fordi jeg begynte med snop at det endte med dop  :razz:
GjenopprettetMedlem
var det ikke kjøttkaker?

90% av heroinister har spist kjøttkaker
Anonymous
Nei nei nei. I de siste tretten åra så var jeg jo veggis delux, så jeg tenker heller at det var alle gulerøttene. Så, alle veggiser, VOKT EDER!!!
Anonymous
Aj aj aj vad jag lever farligt.  :shock:

Jag liker nämligen ikke lue da... och jag liker gulerötter väldigt mycket...

oj oj oj... må gå å köpa mig en lue! 
http://www.crazypics.de/smilies/figuren/0365.gif[/img]
GjenopprettetMedlem
Hmm, jada mamma. Skal huske lue og votter  :P

RITA
GjenopprettetMedlem
Snille dere....klart kjøttkaker og gulerøtter er sundt...og godt. Det er POTETER man skal frykte...
pluss at man bør huske lue og skjerf...

*løper avgårde for å handle lue*

:innocent2:

Ha en god dag  :wub:
GjenopprettetMedlem
http://www.amazon.com/Attack-Killer-Pot ... 0590939718

ja, det er tydelig

frem med potetskrellerne gutter og jenter