Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Glem ikke leken...  :eusa_dance:

*Lek er gledens redskap.  Dansk ordtak.

*Leken er nødvendig i et menneskes liv. Thomas Aquinas

*Mennesker som leker har ikke tid til å ta livet av hverandre. Ikke har de lyst heller. For hvem skal de da leke med? Kathrine Aspaas

*Mister du evnen til lek, da mister du livet. Andre Bjerke

*All kunst er lek. Når en kunstner slutter å leke, kan han ikke skape kunst. Kolbein Falkeid

*Skal du finne livets innerste vesen og hensikt og verdi, så må du finne den i lek ... Sigurd Hoel

*Herregud, en kan da ikke gjøre noen bedre enn leke i denne velsignede verden. Henrik Ibsen

*Jeg synes hele livet er som en lek, jeg! Henrik Ibsen

*I en ekte mann skjuler det seg alltid et barn: det vil leke. Så finn da frem til barnet i mannen, I kvinner!    Friedrich Nietzsche

*Mennesket er bare helt menneske når det leker. Friedrich von Schiller

*All læring som ikke er inngått i form av lek er forfeilet. Platon

*Hjemme hos meg har jeg samlet små og store leketøy, og uten dem kunne jeg aldri leve. Det barn som ikke leker, er ikke noe barn,
men den mann som ikke leker, har for alltid mistet barnet som hadde sin bolig i ham, og som han kommer til å savne sårt.  Pablo Neruda

*Selvhøytidelighet er trist, som livet uten leken.  Ukjent.

*Har du åndelig savn... Lek litt mer og åpne opp for din indre klovn... Ukjent

*Etter intens tenking er eg komen til at ein ikkje sluttar å le fordi ein vert gamal. Ein vert gamal fordi ein sluttar å le.  Ivar Eskeland

Og det var det...  :wub:
Anonymous
Masse vakre ord - hilsen en leken Farbror Melk(er)izedek! :w00t: :P 8)

*All læring som ikke er inngått i form av lek er forfeilet. Platon

Platon hadde mye spennende å by på da han levde.  :eusa_dance: :eusa_clap:
psbot [Picsearch]
Den som e med på leken
må tåle mye  :P
GjenopprettetMedlem
Fint sagt om lek  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
:eusa_dance:  :eusa_clap: