Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er dette humor,eller er det han far som snakker nå?,det vet bare du som leser,som også har en far å mor,om du ikke er en da,mor altså,eller far.
Ja,nå har jeg altså fått den der litt leie sjuka som av å til rammer den beleppede,og som har det med å drive det ut i de sene atten timer,
Fordi,her skjer muffins,her skjer ting,ting skjer,plutselig detter dataen ut,akkurat når denne sjuka er på sitt aller mest masete,akkurat når jeg har funnet på noe nytt å morsomt,så detter dataen ut,å jeg syns å høre noen le langt der inne et sted,noen med lue med dobb på
så,dette er en slags test,for å se hvor langt jeg kan drive det,før skjermen blir hvit igjen,og denne kjeksete latteren overtar hele natten.
En gang jeg sto på do var det et troll der,i kroken,ikke et sånn fælt,men en skøyer,fordi,jeg fikk innskytelsen at her var et troll
når jeg kom inn på badet,og i øyenkroken så jeg en bustete figur som holdt seg i kroken,den lo av meg så jeg hørte det inni meg selv
og begynte å le,og mens jeg sto der å tisset,var jeg helt som fortrollet,gikk å la meg,og lo videre,for stemningen var så absurd å uvirkelig
det var noen der,og energien holdt meg oppegående i hjernen,så jeg lå der unna dyna å hadde latter-rier
uten at jeg kom på noe morsomt,det morsomme lå liksom i luften,å hver gang jeg trakk pusten,var det som å få en klovn rett i ansiktet
husker jeg holdt pusten i perioder,for å prøve å styre dette,men det blir feil,liksom,en må hive etter pusten,og får et heilt sirkus inn i seg.
Besatt!!,tenkte jeg,eller noe i meg tenkte det,mens jeg lå der,og tenkte automatisk på exorcisten,eller noe i meg tenkte på exorcisten
uansett,stemningen var til å ta på med hansker gjort av støv.
Husker jeg tenkte at fader Merrin måtte komme å korse meg,og be foran sengen min,og vise meg stolaen,og krusifikset,
for å få sovne,og det hjalp,du,Faderen kom,og salvet min besatte sjel med fred,så jeg sovnet tilslutt,men han ba meg huske dette
og skrive det ned from fremtiden,og tenke på at,når trolltimen kjem,da kan allting gå ann,eller det skjer noe,du ligger der,det er vind i vinduet
og så er det plutselig stille,som om noen sto der,og så er det jo akkurat det det gjør,bare at du ikke ser de direkte,men du aner at de ser deg direkte,så dette blir som et lite spill o hvem som har fokuset,så fokuserer du inn i det du tror er senter av fokus,der det er noen
og så skjønner du at du har begynt å drømme,men du fikk ikke signalet slik du pleier,og den du ser og merker nærværet av i rommet
er din egen ånd som har forlatt,eller er på vei ut av kroppen.
Eller så er det den berømte tekoppen som ikke ville fylles med kaffe,men med te,og da den ikke fikk det som den ville
lot den seg falle mot marmorgulvet i protest,der lå den i tusen knas,og freste på alle som gikk forbi
med sine kaffekopper og syns at det var helt allright,det å drikke kaffe,en fin drikk syns de nok.
Uansett,sinnet i den lille knuste koppen var ikke til å stagge,bitene begynte å samle seg,og danne en elite,de pratet sammen,
de sloss,de fant hverandre igjen,noe ble borte,men det var støv,som tekopper ofte pleier å samle,i alle kaffens gode hjem.
Men en fullmånenatt stod de samlet og dannet en ny kopp,de ba til teens guder,de ofret av seg selv,de sang sanger,og minnet den første koppen
som ble servert te av ypperste kvalitet,og som ble drukket av den som skapte den første koppen,nemlig Wilhelm Krause frå Finland.
Wilhelm var barnehagens skrekk og pleide fange fluer å spise dem til lunsj så alle fikk se på når han tygget dem inni munnen sin,svarte små fluer som
Men nå sporet jeg av her alldeles,Wilhelm fant opp koppen da han måtte drite,og han fikk kjeft av sin keramikk lærer da han dreit oppi det som skulle bli den første koppen,Wilheml ble kastet baklengs og så forover,for siden å bli dratt på skrått bortover et sleipt innsåpet kjøkkengulv
med ansiktet festet til en vaskefille,av den sinte sneversynte keramikk læreren,med skittne hender,alltid under frakken,som en tyv,en frekk tyv i naten som stjeler ungdommens gleder,ved å straffe dem med gulvvaks,og så pryle dem,etter noter fra et gammelt klaver,et spøkelses klaver
sånn som koppene detter ned ifra når det spøker,etter å ha spilt.
Vel,så var det Wilhelm,koppens store oppfinner,han ble skylt av sen slange tidligt,lagt ner,reist opp,og så fjernet fra jordens overflate med en lapp hengende fra rompehullet,ikke-duft.
Koppen derimot,ble skylt i lunkent vann og så ble den første porsjonen med te,hellet oppi den skjønne hvite keramikk koppen
med en liten nissemotiv på,en som står på ski,med flaggrende lue som når oppi fjeset på en annen nisse som ser sint ut.

Var det nok ? sa den vesle munnen i treet
eg snudde meg og fekk see
et lite tryne med
øyne å bryne
så kikka inn i mine
og venta på at eg skulle
klikka

Var det nok? sa den vesle munnen
under bordet
eg bøyde meg under og fekk sjå
eit hode med stor D

Var det nok?
Sa den vesle kjeften
inni øyra
eg lytta å fekk høyra
der var som
ein hund
når den gjøya

Hald Opp No!!
Skreik eg ut i natti
til adle stemmane
som held meg med skratti
så eg ganske mistar........

Ja.........

Kva er det du skriker sånn for
du der i natti??

Kvifor remjar du slik
og syter å meiner
å krevjer?

Kva,er det meg dykk meiner??
Hallo??

Ja visst er det deg!
Ser du andre,du kan klandre??

Nei,men eg trudde eg snakka med meg sjølv??

Ja,det gjer dei alle saman!

Snakkar alle saman med meg sjølv?

Ja.

Hæ??

ja.

Kvifor snakkar dei ikkje med seg sjølv??

Dei har inga sjølv
så dei treng ikkje
snakka med seg sjølv
skjønar du?

Sjølvlause??

Lause frå seg sjølv!

korleis kan ein det?

Det er berre å riva seg laus det!

Å du får det sagt så enkelt
men for meg,kva må eg gjera??

Du må kjøpa deg ein pistol!

HÆÆÆ??

Nei,eg tullar,du kan begynne med å legge deg
ner på sida,ikke tenke,og la sjelen renne
ut av føttene,som var den vann
og så føres du av malstrømmen
tilintet som vi liker å kalle
det her

Vi??

Ja,oss

stemmene,energiene,gudene,åndene
hva er det du liker best,kraftdyrene,hjelperene,guidene,GUIDENE,mange fine,du kan velge de har alle samme adresse.

Hvorfor har jeg denne følelsen av å snakke med en fremmed
når det er min egen stemme
som gjentar seg her?

Filmtricxks!!

Takk for svaret,er det bevisstheten du mener?

Filmtricks.

Hvem trickser med hvem sin film her?

Ja,du har svarte selv der

Selv svarer for å forsvare seg selv?

Selvforsvar

Selvforsvar?

Redd for stemmen overtar
ditt selv
inget selv
overta

Selvforsvar en del av livet
kjempe,kjempe,vinne,overleve
gammle krefter,gamle er kreftene
du ikke skjønner alderen av,for ung!
Inget selv,inget forsvar,du kjemper,du lever,lev,kjemp
Kom!

Jeg føler meg så liten i deres nærvær

Det er fordi vi er små

Men hvordan kan dere være
uten å være??

Du gjør oss levende!

Du er den levende-gjørende,gjør det levende!

Føler igjen at jeg snakker med meg selv,jeg :sad2:

Ja,og det er bra,fortsett å aktivere ditt sinn
se på det som en sunn form for gymnastikk
som du ikke ser på fjernsyn!

Si meg rett ut nu
hvem er du,dere,eller den?

DENDUDERE denduer den duer den duer

DU ER DEN DU ER

DU ER DEN DU ER?

DU ER DEN DU ER

OK

Du er den du er når du er den du er
men ikke ellers
da er du ikke du
men noe som kan likne på
vann,bare at det har ingen farge
kun smak,og det er av din egen tunge!

Nå forsvarer jeg mitt gode selv,mitt selvgode sinn og så møter jeg
en annen,en som har vært meg før,men som er glad for at han slipper
å gjenta akkurat det samme,en som kan stå på siden og betrakte
og småle og kose seg,uten å bli svett å varm med blodårer i tinningene
rett å slett en blåbær mann som han her inne på sonen
en blåfarget sjel med evne til å sette farge på alt den kommer i bærøring med

Fred over sjelen
og alt den rommer av vesen
:wub:

D
GjenopprettetMedlem
.
AdsBot [Google]
"teleterkji":

Eller så er det den berømte tekoppen som ikke ville fylles med kaffe,men med te,og da den ikke fikk det som den ville
lot den seg falle mot marmorgulvet i protest,der lå den i tusen knas,og freste på alle som gikk forbi
med sine kaffekopper og syns at det var helt allright,det å drikke kaffe,en fin drikk syns de nok.
Uansett,sinnet i den lille knuste koppen var ikke til å stagge,bitene begynte å samle seg,og danne en elite,de pratet sammen,
de sloss,de fant hverandre igjen,noe ble borte,men det var støv,som tekopper ofte pleier å samle,i alle kaffens gode hjem.
Men en fullmånenatt stod de samlet og dannet en ny kopp,de ba til teens guder,de ofret av seg selv,de sang sanger,og minnet den første koppen.
Som ble servert te av ypperste kvalitet,og som ble drukket av den som skapte den første koppen,nemlig Wilhelm Krause frå Finland

Dette er så bra, at jeg tar sitat før du redigerer det
AdsBot [Google]
:lol:  :lol:  :lol:

djiisus !

fikk lyst å dra på teparty jeg gitt ... tealounge

Ja, det var meg ja  :lol:  :lol:
:I ;) ;D :) :biggrin: :lol: :badgrin: :'( :confused: :( :surprised: :shock: ::) :mad: :redface: 8) :P :w00t: :o :sad2: :innocent2: :wub: :icon_neutral: :D :icon_biggrin: :wink: :-X ??? :-\ :icon_twisted: :eusa_clap: >:( :eusa_dance: :eusa_doh: :eusa_liar: :eusa_pray: :icon_confused: :icon_cool: :icon_cry: :icon_lol: :icon_mad: :icon_razz: :icon_redface: :icon_rolleyes: :moreevil: :respect: :beer: :shyone: :razz:
men jeg har ei mangesplitta personlighet  :w00t:

Nokon vil kalla det lausbikkje ja

This is the end :: http://www.youtube.com/watch?v=x-YBWxRTRNI

natti nutti
    :respect:

til Stjernealéen 44
GjenopprettetMedlem
Oj, her er det kommet mye mer  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Kyss skal dykk ha
Kyss å lange Ha-ha-ha-ha!
For dykk er så gode
å kna
Hå-hå-hå!
:wub:
Anonymous
  :lol:  :o  :lol:
Anonymous
Takk å lov det finnes snabeldyr her inne som liker å kna, hva skulle vi gjort uten dem da  :lol:  :lol:  :lol:
GjenopprettetMedlem
Me, myself and I liker snabeldyr, i alle fall noen av dem  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: