Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det var en gang en mann som skulle passe papegøya til en venn. Da vennen kom med den, sa han ifra om at den var opplært til å snakke, han hadde lært den opp selv. Han brukte den til å få sex av damene, sa han. Dette syntes mannen hørtes flott ut, så han tenkte han skulle prøve dette selv.

Mannen var trailersjåfør, og neste dag skulle han avgårde med bilen full av fisk. Han tenkte at nå skulle papegøyen få vise hva den var god for, så han tok den med. Det var ikke plass å ha den inne i hytta, så mannen slapp den inn baki sammen med lasten. Han lar en lufteluke stå åpen slik at fuggel`n skal få luft.

Etter å ha kjørt noen timer, kommer plutselig en politibil opp foran traileren og signaliserer at han må stoppe. En politimann kommer bort til mannen og spør om han savner noen fisk. "Fisk? Neei.. " sier mannen. "Åssen det?"  "Nei nå har jeg kjørt bak deg i to mil, og bilen din lekker, det ligger en sti av fisk igjen etter deg!"

Mannen skjønner ingenting, så han hopper ut av bilen for å ta en kikk. Han går rundt traileren, men finner ikke noe galt. Men når han kommer til lufteluka som han har satt åpen blir han stående og gape... der innefra kan han høre papegøya rope "Får jeg ikke fitte så kaster jeg deg ut!"...