Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Hei, Inger Lise eller Wolf!

Det er to innlegg som trenger å modereres/godkjennes. Jeg er usikker på dem, for jeg kjenner ikke så godt til enteogener, og etter mitt syn er de på grensa til useriøse, men kanskje de har verdi for andre. Kan dere se på dette?

Mvh Stridshjelp</t>
GjenopprettetMedlem
"Stridshjelp":
Hei, Inger Lise eller Wolf!

Det er to innlegg som trenger å modereres/godkjennes. Jeg er usikker på dem, for jeg kjenner ikke så godt til enteogener, og etter mitt syn er de på grensa til useriøse, men kanskje de har verdi for andre. Kan dere se på dette?

Mvh Stridshjelp

Hei på du, hvilke innlegg er det du mener?

Wolf :biggrin:
GjenopprettetMedlem
<t>Hvis du går inn på Moderatorkontrollpanel, nesten helt øverst på "Forumets hovedside" er det to innlegg som står i modereringskø, skrevet av en som kaller seg Ken111.

Jeg bruker å gå inn og se her hver gang jeg logger meg på, for nye medlemmer må ha godkjenning på de tre første innlegg de skriver, ellers vises de ikke i forumet.

Mvh Hildeborg</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Hei igjen Strids...

Vel, jeg er enig med deg, spesiellt det ene syns jeg var på kanten,

og måten å skrive på minnet meg veldig om ett tidligere medlem???

Hadde det vært opp til meg så syns jeg ikke de skulle godkjennes, men vi kan vel holde igjen litt

for å eventuellt se ett tredje innlegg tenker jeg.

Wolf</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Ja, det høres lurt ut, da lar vi det bare stå der og ser hva som skjer videre. Kanskje Ailo og Inger Lise også ser på dette etterhvert.

Mvh Stridshjelp</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Hei

Beklager at jeg kommer sent på banen her..

Jeg er enig med dere, derfor godkjenner jeg ingen av dem.

Å skrive om egne erfaringer er greit, men markedsføring og misjonering fører lett til problemer.

Inger Lise</t>