Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hvor mye discspace har sonen igen? Är det no problem, eller trenger vi tĂ€nke pĂ„ att begynna rensa upp litt i smĂ„inlĂ€gg og gamle poster?
Sensis [Crawler]
Jeg vet ikke det. Uansettg syns jeg innlegg som fint, takk, og ikoner ikke trenger Ă„ lagres, innlegg og vettuge svar er bra Ă„ kunne ha.

Det er sikkert masse plass som kunne frigjĂžres gjennom det. Om du har anledning, er er det fint om du gjĂžr det. FĂžlg din egen vurdering.

AG
Anonymous
Tack. Jag börjar med det pÄ en gÄng.

Skall vi skriva noe om det till medlemmarna, sÄ de vet varför deras poster försvinner etc?
knunett
Hei... Diskplass er ikke noe problem. Jeg tror bare 1/5 av diskplassen er brukt totalt med forum og Sjamansonen. Data'ene i forumet er bare pÄ ca. 5 mb, og da er attachments utenom. Skulle det bli liten plass en gang i fjern framtid kan en heller oppgradere med mer diskplass for en rimelig penge.
Anonymous
Ska vi rensa bland dessa poster framdeles. Det Àr en MASSA sÄdana poster (speciellt i humor-trÄden) och folks post-rating kommer sjunka och kanske kommer nÄgra bli sura för att de gÄr frÄn sonehelt till ngt annat.... inte för att det Àr i det minsta viktigt IMHO men folk Àr folk ÀndÄ ;)

Vad Àr riktlinjerna pÄ detta frÄn admin i dagslÀget?
GjenopprettetMedlem
Enig med deg at det trengs opprydding, Trumman.

Det er vel bare pÄ skrive litt pÄ generelt-forumet og opplyse folket om hva som foregÄr. Regner med at de forstÄr at vi mÄ rydde litt innimellom.
Anonymous
Gott, dÄ vÀntar vi svar frÄn Admin bara sÄ kan vi sÀtta igÄng med arbetet, eller inte :)
Anonymous
Admin? Svar önskas  :respect:
Sensis [Crawler]
Det er strÄlende. For vi kan trenge vÄropprydding.  Jeg har nettopp oppgradet plassen vi har til rÄdighet, vi hadde nesten brukt 10 mb nÄ, men har Þket kapasiteten. Men opprydding er bra.

Som sagt, fĂžlg egen nese, men slett gjerne slik som: Fint...bra... smileys osv.

Takk for det.

Ailo
Anonymous
Ailo: Gott chefen, dÄ gör vi det!  :biggrin: Jag begynner med Dikt- och Humor-forumen..

Inger-Lise: Skriver du ett förklarande inlÀgg till sonens Àrade medlemmar om att det kommer ryddes opp och att de kommer till Ä tappa poster etc?
GjenopprettetMedlem
Jepp  :biggrin: