Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg fikk en "rapport til moderator" fra Sjelevenn om en link til dagbladet som muligens har vært her tidligere i en annen tråd, med bilder som var støtende. Den linken har jeg sletta, men resten av innholdet i innlegget har jeg ikke redigert. Jeg vil gjerne at dere andre skal følge med i denne diskusjonen. Jeg vil gjerne at dere skal følge med i denne tråden, om den skal stenges, kommenteres e.l
Mvh Hildeborg
GjenopprettetMedlem
Dette har utvikla seg videre etter forrige innlegg, så jeg måtte bare ta noen avgjørelser selv. Håper det er greit for dere. Jeg har stengt tråden og sendt Andreas Winsnes en PM med kopi til dere.
Jeg har fått følgende svar på PM: Hei,
Jeg synes du bør tenke deg litt om. Sensuren her er strengere enn på nettsiden i Aftenposten selv om argumentene holder en høyere standard enn det man finner i avisenes nettfora. Jeg er liten anelse målløs. Dette hadde jeg ikke regnet med på en sone som praktiserer "letting go". Jeg vil anbefale deg å lese litt mytologi. Bare et hint.
Mvh Stridshjelp