Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Tror ikke folk vanligvis tenker på døden rett før sex, hvis du ikke mener ubevisst da.

Folk er relativt enkle dyr og det å være kåt og forelska kan være nok til at en baby faller ut av kjeden ni måneder etterpå. Ooopss...
GjenopprettetMedlem
Eg tenkte meir veeeldig ubevisst. Kanskje folk tykkjer det lyd snålt,men eg trur no det er slik.
Eg greier ikkje forklare det.
Finst sikkert psykoanalytiske utgreiingar om dette;eller kva Passooooopp?
Folk vil ikkje slutte å formeire seg ukontrollert før dei er beroliga om at livet uansett forset.
Der er det eg meiner sjamanen kan endre litt på myter og fakta.
Og jobben med dette vil bli ekstra krevjande i land og blant folk der forfedredyrking framleis står knallsterkt.
Ja,det går knapt an....
GjenopprettetMedlem
Er det kanskje ikke mangel på tv og annen underholdning som gjør at folk i fattige land forlyster seg på en gratis måte og ender opp med ungeflokker, slit og død?

Uansett hva det er, så får vi neppe stoppet det. Vi må ned til 1 milliard mennesker for at jorden skal takle oss, og det skjer neppe. Lenge leve Dommedag!  :eusa_dance:

Som det ble sagt i Matrix tror jeg: Humanity is a virus

Lurer på hvordan neste pandemi blir. Hva er din yndlingsbakterie?
GjenopprettetMedlem
Eg gir opp... :lol:
...og dommedag skjer omtrent kvar dag,ein eller anna stad. Me kaller det ulukker og katastrofer.

As long as you do not know how to die and come to life again, you are but a poor guest on this dark earth. (Goethe)
GjenopprettetMedlem
"Vakker Forvandling":

In what country are you living dimi? In Mongolia where there are almost no people and where everybody lives in a ger.

Peace and love to you dimi, but I think you should visit New York, Mexico city or Hong-Kong before you make such a statement.

du har ikke lov å si Peace and Love ,så lenge du har slike meninger.

Jeg har bodd i Moskva ,en ganske stort by og jeg har levd i norge i 12 år,så jeg vet en del om flyktninger. 
GjenopprettetMedlem
Hi dimi,

If you know so much about refugees, why then dont you invite them to the place you want to populate.

Peace and love.