Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Thank You Good Sunshine Woman
GjenopprettetMedlem
Til info.
Vi har nå fått endel positive tilbakemeldinger fra flere verdenshjørner om ønske å delta i prosjektet .
Det er ferietid mange steder, så vi regner med at det vil komme mange fler til utover.
Nettstedet ifbm. prosjektet er nesten ferdig produsert, og håper at dette vil være oppe å gå i løpet av 14 dager (det er som sagt ferietid og da tar ting litt tid  :icon_cool:) Det vil bli lagt ut ei liste over alle deltagere på nettstedet.
Er det noen på  sonen som har gode forbindelser innen media (tv/aviser etc)?, send da gjerne en pm til whitecougar eller meg (wolf)
Ha en fantastisk dag alle sammen. :w00t:
GjenopprettetMedlem
Responsen øker og Verdenstromma vil besøke mange land og kontinenter.
Pga. at jeg har hatt ferie 2 uker nå har det stått litt stille med nettstedet til tromma.
Men, nå håper jeg alt er i orden og at den vil være oppe og gå i løpet av kommende uke,
seinest begynnelsen av neste.
Mer info og korrekt webadresse vil komme
GjenopprettetMedlem
Det er med glede å se att noen tar ett tak idette.det har vist vært gjort forsøk på ett verdensomspennende fredsprosjekt og samarbeid om jordas fremtid,tror det kom fra Australia.Skrev meg på lista,men har ikke hørt noe mer om saken.Er det noen andre som har hørt noe?Stå på! :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Hei til dere alle.

I løpet av neste uke vil nettstedet være oppe å fungere.
Adressen blir:

www.theworlddrum.com

Jeg sender ut en ny info når jeg vet at sida funker.
Og vi har fått mange henvendleser fra verden rundt om ønske å delta i prosjektet :eusa_dance:

Wolf
GjenopprettetMedlem
Til info  :D

Tirsdag 22.aug. skal nettstedet testkjøres, hvis alt funker ok vil sida fungere helt fom. onsdag 23.

www.theworlddrum.com
GjenopprettetMedlem
Informasjon 8)

Nettstedet til Verdenstromma:

www.theworlddrum.com

Blir forsinket ettpar dager pga at noen av oversettelsene ikke er helt klare, men blir dette
innen helga. Da skal sida opp på norsk, engelsk, tysk, spansk og fransk

Wolf
GjenopprettetMedlem
Viser til sitat under, og beklager at sida ikke kommer opp før etter helga.
Dette pga at oversettelsene ikke kommer meg i hende før da. :(
MEN,den som venter på no godt... :P

"Wolf":

Informasjon 8)

Nettstedet til Verdenstromma:

www.theworlddrum.com

Blir forsinket ettpar dager pga at noen av oversettelsene ikke er helt klare, men blir dette
innen helga. Da skal sida opp på norsk, engelsk, tysk, spansk og fransk

Wolf
GjenopprettetMedlem
Verdenstrommen vil vandre...
                       vil vise veien...
                       vil vekke verden...
                       vil vareta våre verdier...
Vis varsomhet ved vår vidundelige verden... :wub:

Vår villige vitale venn Wolf velger verdig valget ved viderespredning via w.w.w. Vilken velgjørenhet!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jeg har i dag snakket med mapucheindianeren Hector Likanleo som har sagt ja til å være seremonileder for innvielsen av verdenstrommen. Det er en stor ære når en person med å mye kunnskap og erfaring sier ja til ett slikt prosjekt. Takk Hector
GjenopprettetMedlem
Alle må være innbefatet i jobben med verdenstrommen,det er pengemakta som rår.Kapitalistene tenker "Det skjer jo ikke noe så lenge jeg lever,så det er jo bare å håve inn så mye penger som naturen kan gi så lenge jeg lever,så får de som kommer etter ta støyten" :exclaim:
GjenopprettetMedlem
:respect: Flott med Hector som seremonileder
GjenopprettetMedlem
Her er en spansk oversettelse
”El tambor del mundo”

El Tambor del Mundo (construido por Birger Mikkelsen) ha sido nacido en Noruega y es un símbolo que todavía hay esperanza; Esperanza para los humanos y la naturaleza.

Una esperanza que éstos pueden vivir juntos en armonía y comprensión.

También queremos que “El Tambor del Mundo” será también es despiertador para la gente  y tenemos que tener un cooperación sobre todo el mundo para crear cambios en nuestros attitudes.

Para llegar a tener estos cambios, cada persona tienes que empezar con si mismas, y empezar el cambio dentro de su propia mente, en lugar de intentar de cambiar la gente en su alrenedor.

No podemos parar el desarrollo, pero nosotros podemos cambiar el dirección a donde va.

El Tambor del Mundo es un projecto que es idealista y que trata de todo el mundo con el focus con curación de nuestra mundo y con el esperanza que los seres humanos puede encontrar nuestra poder, el poder que existe en todo y todos y que es la esencia del universo.

El projecto empieza con una seremonia en Oslo, Noruega. Aqui el Tambor del Mundo va desde un mano al otro, entre todos los participantes de la seremonia.

El Tambor del Mundo será entonces introducido y será llenada del poder y amor del nuestra  tierra y el poder de la vida. 

Después lo enviamos a el proximo grupo, tribo o organozación que quiere participar. Ya hay muchos grupos en varios países que quieren participar y el interés está creciendo. Será posible de seguir el viaje del Tambor del Mundo en nuestra pagína Web y queremos muchos respuestas de los varios seremonias con fotos y texto para todo el tiempo tener una pagína Web actualizado.

Los interesados pueden enviarnos un correo electronico.

Con deseos y esperanza de la paz y la curación de nuestra tierra.

“El sonido del Tambor del mundo será más y más fuerte cada día de su viaje.

Es el sonido del latido del corazón y de la vida sí mismo.”
GjenopprettetMedlem
Ja,noe må gjøres,da jordas frekvens er for høy.Vi er ikke på samme bølgelengde. :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Hallo :beer:Den ideen går ned på høykant!! :wub: :biggrin:

Jeg har i min barndom drømt om ETT FOLK (i drømmen var alle mulatter). Siden har tankene snurret rundt økologi og et globalt parti. Ja, det er den kjærlighetsfølelsen - om at vi kan få leve på en fredelig og fruktbar jord. Den verdenstrommeideen tar kaken!!! Jeg gleder meg til ModerJordSeremoni (med eller uten fysisk tilstedeværelse) og den reisen trommen og vi får gjøre videre. Folk er folk! De fleste (om ikke alle) vil leve i fred og harmoni, og hvis vi vil - får vi det til  :eusa_clap:

Angående det at Trommen og seremonien(e) er for alle; Selvfølgelig. Jeg må bare bryte mine tankers stengsler for at trommen blir fredelig og kjærlig behandlet i Midt-Østen og alle andre steder i verden det er krig. Det er jo slik at for å løse (et problem)/ en utfordring må en gå inn i (det) den.  :respect:

Mot, styrke og medfølelse sender jeg dere som vil geleide Stortrommen på den store Trommereisen *)*
GjenopprettetMedlem
Får håpe at det er kjælighetsbudskapet,for vår planet,mennesker og dyr,det blir oppfatet som og ikke til å hisse opp til større hat mellom folkegrupper :wub:
GjenopprettetMedlem
"ørnen":

Får håpe at det er kjælighetsbudskapet,for vår planet,mennesker og dyr,det blir oppfatet som og ikke til å hisse opp til større hat mellom folkegrupper :wub:

Hva er det som gjør at en upolitisk fred og kjærlighetsseremoni kan egge til hat??? Det har jeg simpelthen ingen tro på.

En av "dødssyndene" er hovmodighet, og i denne sammenheng handler det om at "min" eller "din" religion er bedre eller verre enn noen andres, eller "mine" eller "dine" landegrenser  :eusa_liar:. La oss løse opp disse knutene.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Venter i spenning... :)

Nærmer vi oss en dato for seremonien i Oslo?
GjenopprettetMedlem
Det er bare å beklage forsinkelsen med nettsida,
det har vært litt tekniske problemer,
MEN nå ser det ut til å gå greit og da skal sida være oppegående seint i kveld
(rekker det ikke nå på dagen)
www.theworlddrum.com
Anonymous
Dette er jo bare helt fantastisk... :eusa_clap:
Jeg har nå først fått lest igjennom innleggene her, og tro det eller ei, jeg holder på å begynne å grine(også nå når jeg skal til tannlegen med minsten). ;D
Et utrolig flott tiltak! Og for et samhold dette vil gi over hele verden. Jeg er stolt av dere og overfører herved mange gode tanker til verdenstromma...
GjenopprettetMedlem
Husker en sang fra min barndom:"Ta min ring og la den vandre",det samme med tromma. :wub:
GjenopprettetMedlem
:w00t:ENDELIG
Etter endel tekniske problemer er nå
www.theworlddrum.com
oppe og går.
Den er ennå ikke komplett(og håpet er velat den heller aldri skal bli det :innocent2:),
men den engelske, spanske og delvis den norske(den norske mangler teksten men det kommer fortløpende nå)
går greit. Den tyske og franske kommer snart .
Den vil oppdateres jevnlig med tekst og bilder, samt informasjon om den kommende seremonien.
Velkommen inn på sida,
så får vi alle håpe at det blir stor oppslutning om prosjektet
GjenopprettetMedlem
Så spennende denne trommereisen kommer til å bli  :wub:
Anonymous
Kjempefin forside, Wolf. :eusa_dance: