Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Takker for flotte svar...igjen!  :biggrin:

Fint å lese om deres måte å gjøre ting på, enten alene eller sammens med andre.

Nok en gang må jeg understreke at det selvsagt starter med oss selv og feiing for egen dør. Å at det ikke undervurderes av meg overhodet!  :)

Men...jeg har hele tiden...i denne tråden... vært ute etter nye ideèr, tips, forslag til metoder osv. Det å sende ut healing eller arbeide med andre sjamanistiske metoder, plante et tre, samles til felles trommereise, osv...for å utføre noe sammen som kan styrke enten moder jord, steder, naturen osv...

Kan det skade dersom man på forhånd *Ber om at det utføres til det beste for alle* Og at det man arbeider med eller sender ut enten blir tatt i mot eller ikke, avhengig av den store planen.

Å heale mennesker har man jo ikke lov til. Men å sende kjærlighet og gode ønsker til verden er vel lov?
Anonymous
hei Silva
for to dager siden, kom det inn på eter`n  her  :idea:
legg inn et innlegg, om å danne en sirkel en kveld m kl slett, på sonen for
kjærlighet - Balanse til oss selv og alt skapte liv og vår moder jord
sirkelens kraft er kraftfiuld å viktig, å her har vi medlemmer og  gjester som mer en hjerne blir med,
hva med å følge vår intensjon å ta utfordringen  :wub:
kjenn etter har du fått samme beskjed, da kunne vi satt det under nytt tema,
klem bast.  :wub:
Anonymous
Glemte å spørre om det er flere som har fått den intuietive beskjeden ?
GjenopprettetMedlem
Hvor mente du den lå...etere`n? Det har ikke jeg fått med meg, hehehe!

Beskjed....tja, heller at jeg ble litt mer forundret over så lite snakk om alt som skjer nå, samtidig!
Men jeg føler jo sterkt at jeg ønsker å bidra med noe mer, å gjerne sosialt med andre.

;D
Anonymous
jeg er med på sirkel.
kjærlighet til dere
GjenopprettetMedlem
VI er det som skjer i verden
og DET som skrives HER på dette forumet
ER denne verdens RØST.
Sjamansonen er IKKE en verden ISOLERT fra resten av verden
vi er alle KNYTTET med hver celle og hvert hår til det som SKJER i verden,
OG jeg synes nyhetene gjør en veldig jobb,nyhetene kan leses på alle kanaler,i alle aviser på mange språk.

DETTE  ER  det som skjer i verden,om du lever i øye blikket.

Kos frå meg i sofaen.
:wub:
GjenopprettetMedlem
"Bast":

for to dager siden, kom det inn på eter`n  her  :idea: 

"Silva":

Hvor mente du den lå...etere`n? Det har ikke jeg fått med meg, hehehe!

Her kan du få med deg hva man trodde eteren var for noe. Men den finnes altså ikke!

http://no.wikipedia.org/wiki/Eter_(fysikk)

Forskning har altså vist at eteren ikke eksisterer, men likevel benyttes uttrykk som i eteren (om kringkasting) den dag i dag.

http://nn.wikipedia.org/wiki/Eteren

Omgrepet lever innan radioterminologi, der ein enno i dag seier at det som vert sendt ut via radio vert sendt ut «over eteren». Av den tanken kjem ordet etermedia, som er ei samnemning på fjernsyn og radio.
GjenopprettetMedlem
If the population increase is cotinuing in its current rate we will have big problems on planet earth. Have myself taken a stand in this issue and have decided not to have any children of my own. I believe more people need to take the same stand or we will not be able to live on mother earth.

Now the western world is sending its waste to Africa because we have no place left to dump all the shit we consume.

There will be a shortage of water and food if the population continues to grow, which will lead to conflicts between countries.

The biggest problem with us people is that we always want to blame ohers. Start with yourself and then you can bring the message to the people of the world.

Peace and love to you.