Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg savner funksjonen marker som lest/ulest, og håper den kommer etterhvert. Da er det lettere å holde oversikt over det man har lyst til å lese om igjen.

Ang. Pm: Jeg får ikke lest PM fordi jeg har over 50 i innboksen. Jeg har ikke lyst til å slette mine PMer, så jeg håper det går an å øke antall mulige pmer, spesielt til moderatorene.

Mvh Stridshjelp
knunett
Du kan ha fire mapper med 50 PM i hver mappe. Deretter er du nødt til å slette meldinger om det blir fullt.
Anonymous
Og så vil vi ha "tilbake"
"Marker innlegg som lest.

Takk takk
GjenopprettetMedlem
Jeg savner veldig mye det å kunne bla gjennom de siste innleggene - uten å måtte trykke på hvert enkelt innlegg for å lese. Er den funksjonen borte for godt? Det samme gjelder opplistning av de nyeste innleggene også på forsiden av Sjamansonen. Kommer det tilbake? :eusa_pray:

Glemte å gratulere med nytt snerten Forum. Liker fargene, fonten og mye annet!
GjenopprettetMedlem
"keh":
Du kan ha fire mapper med 50 PM i hver mappe. Deretter er du nødt til å slette meldinger om det blir fullt.

Jeg har også problem med utboksen. Prøvde å opprette en mappe og flytte over PMer, men de lar seg ikke flytte, bare slette. Betyr det at man bare kan ha 50 meldinger i utboksen, men lagre i fra innboksen?

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
<t>hvorfor får jeg ikke lasta opp bilder?</t>
GjenopprettetMedlem
hvorfor får jeg ikke sendt private meldinger?

Det står:

Error 500: Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

The problem is on the server side, not with your browser or the address. Most probably, a certain service (e.g., Tomcat engine) is down. Please contact your webmaster.
GjenopprettetMedlem
"Hjortedanser":
hvorfor får jeg ikke lasta opp bilder?

Nå kan du laste bilder :biggrin:

Keh har fiksa problemet.

IL
GjenopprettetMedlem
"Ofela":
hvorfor får jeg ikke sendt private meldinger?

Det står:

Error 500: Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

The problem is on the server side, not with your browser or the address. Most probably, a certain service (e.g., Tomcat engine) is down. Please contact your webmaster.

Har meldt fra til Keh.