Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
W3 [Sitesearch]
Hvor er det blitt av bildet mitt ?

viser bare et rødt kryss der no :shyone:
GjenopprettetMedlem
Ser det jeg....hva er det forresten?

Har alltid lurt  :)
W3 [Sitesearch]
Det er et tre med fine blomster  :wub:
SEO Crawler
:badgrin:

:lol:  :biggrin:
Anonymous
http://sjaman.com/
Flere har mistet sitt bilde på sin avatar - den kommer ikke frem. Og på forsiden så kan en heller ikke skrive kommentarer på artikler. Og de gamle kommentarene er borte. Vi har blitt robbet!!! :shock: :w00t: :icon_lol:
Administrator Ailo eller Keh må vel se på dette. Jeg vet ikke hva som er problemet. Det virker som om det er flere ting som har "skjedd" som har ført til problemer her nå i det siste.
GjenopprettetMedlem
Det er også noe tull med at når man har lest et innlegg, så fjernes ikke merket "ny". Og Ailo sin siste artikkel på forsida går ikke an å lese.

Stridshjelp
Anonymous
Har sendt email til KEH - administrator. Håper han kan komme raskt på banen og fikse problemene kjapt.
GjenopprettetMedlem
Dette blir nesten en lek...finn feilen :lol:

På forsiden av Sjamansonen er det ikke oppdatert på de siste innleggene her inne..

Jeg skulle skrive dette svaret, da måtte jeg først gå helt ut av sonen og inn igjen, ellers var jeg ikke innlogget på emnet Tekniske problemer..

Er det noen som finner flere feil..?
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Dette blir nesten en lek...finn feilen :lol:

På forsiden av Sjamansonen er det ikke oppdatert på de siste innleggene her inne..

Jeg skulle skrive dette svaret, da måtte jeg først gå helt ut av sonen og inn igjen, ellers var jeg ikke innlogget på emnet Tekniske problemer..

Er det noen som finner flere feil..?

øhh og jeg får søren meg ikke logga ut, uansett hva jeg gjør står jeg som innlogga  :exclaim: :exclaim: :exclaim:

Tina