Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Sensis [Crawler]
Hei.
På grunn av oppgradering av server, har vi div. tekniske problemer her på sonen. Blant annet er kommentarene og kommentarfunksjonen falt ut på forsiden, chatten virker ikke og foruminnleggene registreres ikke på forsiden.
Problemene kommer ubeleilig for vår tekniske hjerne, Knut-Erik Helle, som har deadline i det magasin der han jobber, så han har arbeid til over ørene.
Men han skal ordne opp så fort som det er mulig for ham.
Er det for øvrig mer som ikke fungerer teknisk sett for deg, så registrer det her.
Kanskje kan han hjelpe deg å løse det eller gjøre noe med det.
Ailo Gaup
Anonymous
Noen som ikke får frem bilder av sin avatarer.
GjenopprettetMedlem
Når jeg klikker på et innlegg for å lese, logges jeg samtidig ut, og står som gjest. Da er det ikke mulighet for å svare på innleggene.
GjenopprettetMedlem
De innleggene vi skrev mens de siste innleggene var borte..er borte nå...får vi dem tilbake også?

Nutch/CVS [Bot]
En personlig melding som var her i går er borte nå.
Lykke til
Gåååja
Anonymous
Knut-Erik, kommer svarene her tilbake eller at en får muligheter til å legge igjen svar på disse artiklene på forsiden?
http://sjaman.com/knunett
Hei,
Ang. avatarer: Dere som mangler avatar må aktivere den igjen under profilen deres eller laste opp en ny.
Jeg skal få aktivisert artikkelkommentarene igjen (Uten at jeg helt forstår hvorfor den er borte...

) og legge til de kommentarene som ble gitt før bytte av server. Siden databasen som inneholder alt av innlegg osv. for forumet er "stilt" tilbake til 31.3, så betyr dette at private meldinger og innlegg fra de første dagene etter er borte. Jeg skal prøve å ordne alt, men det vil ta litt tid.

Nutch/CVS [Bot]
Det fungerer ikke med å laste opp bildet mitt på nytt. Det kommer feilmelding......