Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Har prøvd  logge meg inn  på sonen  med mitt brukernavn og passord, men nei... fikk bare  "feil passord" der og at jeg måtte sende mail for å få nytt, gjorde det og ingen svar, til slutt skrev jeg til ailo og han  anbefalte meg å registrere meg på nytt, og det fungerte jo, men måtte jo bytte brukernavn og det var ikke jeg lyst  på, fordi har jo vært "sandra" lenge. Og nå kommer ikke jeg på mine info heller.Håper på å få hjelp slik at jeg kan  ev. slette  brukerprofilen på sandra og starte  på nytt igjen.Men vil nå helst være  den gamle, jeg var, d.v.s. sandra. Hadde jo blitt "veteran" allerede.:-)Håper å få svar på dette så at jeg igjen kan  bruke mitt gamle brukernavn. Er ikke noen go med data så trenger  HJEEEEEEEEELP!!!!

mvh marihøna-sandra( sukk)
GjenopprettetMedlem
Har du prøvd å gå inn på "REDIGER PROFIL"
Anonymous
kommer jo ikke inn med  mitt gamle, får bare  info at passord er feil eller glemt... og sådeles kan jeg ikke redigere noe som helst, sandra er vel fordufta :lol: :lol: men jaja... mulig det var en mening med dette, og at jeg skal vel være marihøna da( elsker marihøner)... men alle innleggene mine blir jo liggende  på den gamle profilen, sukk og atter sukk...jaja...sikkert ikke  noe tap eller katastrofe :o :badgrin:

mvh marihøna(sandra)
GjenopprettetMedlem
Du store min, hvor hadde jeg hodet hen da?? :razz:
Velger å kalle det en midlertidig kortslutning :)
Anonymous
Hehe... jaja.. få nå være marihøna da,og sandra få nå være der  hun er...men nå er jeg "novise"  igjen... kan hende det skal være slik da, at jeg  ikke er kommet lenger i min vei...
Anonymous
Kanskje det er symbol på en ny start. Ikke nedvurder deg da. ;)
Anonymous
Hei Sandra, heldigvis fikk jeg med meg at du er blitt ei marihøne. Så da er du ikke blitt borte for meg i alle fall. Det å være inkognito kan jo også være en fristende forkledning... Novise igjen, hmhm.
Klem fra Sonja (nå vet du DÉT)
GjenopprettetMedlem
Jeg kan ikke logge meg inn på forsiden, får beskjed om at det er feil passord. Men her inne på debattsonen kan jeg logge på ute noe problem.  :)
GjenopprettetMedlem
"liluth":

Jeg kan ikke logge meg inn på forsiden, får beskjed om at det er feil passord. Men her inne på debattsonen kan jeg logge på ute noe problem.  :)

Det samme har skjedd meg, kontaktet adm og fikk nytt passord, etter det har det vært uproblematisk