Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg vil ha tak i diktet mitt - går det an? Jeg kom til å slette "sommerfugldansen" bare fordi jeg trener meg på dataen. Må jo bare trykke på knappene for å se hva som skjer. Det kom opp et vindu som spurte: Er du sikker på at du vil gjøre dette? (Hva da, tenkte jeg - og trykket OK. Nå angrer jeg. Kan dere tipse meg om hvordan jeg kan hente dette diktet frem igjen??

GjenopprettetMedlem
"Inger":
Jeg vil ha tak i diktet mitt - går det an? Jeg kom til å slette "sommerfugldansen" bare fordi jeg trener meg på dataen. Må jo bare trykke på knappene for å se hva som skjer. Det kom opp et vindu som spurte: Er du sikker på at du vil gjøre dette? (Hva da, tenkte jeg - og trykket OK. Nå angrer jeg. Kan dere tipse meg om hvordan jeg kan hente dette diktet frem igjen?? 
har du sett i søpplekassa?....på skrivebordet?
GjenopprettetMedlem
"Inger":
Kor e søppelkassa?
På skrivebordet ditt, det første bilde som dukker opp når du slår på datan, så skal det være et ikon på på venstre side av skjermen, som ligner ei søpplebøtte.......hvis du ikke har tømt den, så ligger diktet ditt der.

GjenopprettetMedlem
Nå har jeg sett i søppelkassa. Så vidt jeg kan se er ikke diktet der. Har sjamansonen egen søppelkasse?

GjenopprettetMedlem
"Inger":
Nå har jeg sett i søppelkassa. Så vidt jeg kan se er ikke diktet der. Har sjamansonen egen søppelkasse?

Har du sletta det fra sonen?.......fra datan?.....eller begge deler?
GjenopprettetMedlem
Du kan forsøke å søke etter
tapte dokumenter
i søkefunksjonen på dataen.
Klikk START - SØK - DOKUMENTER - skriv tapte dokumenter i feltet og klikk OK.
Hvis maskinen finner det, vil du mest sannsynelig få det igjen som Notepad dokument(disse er helt uten formatering)
Men da kan du bare kopiere teksten og legge det inn i Word eller hva som helst.
Don`t know, but give it a try

GjenopprettetMedlem
Det finnes et program som heter Pc Inspector File Recovery,det finner tapte dokumenter.

GjenopprettetMedlem
Tusen takk for tipsene, dere, men jeg må nok få noen eksperter til å hjelpe meg.

GjenopprettetMedlem
Neida last det ned gratis fra nettet.