Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hjelp, hva skjer!? ;D
Er det bare hos meg eller? Jeg har plutselig bare 828 innlegg, når jeg var nådd opp i 901.
Wolf har bare 701, han som har nådd 1000. Plutselig er han ikke virtuell sjaman lengre. Så kjedelig.
Er det kanskje flere feil også?
GjenopprettetMedlem
Tror det har med at tråden "Lek" ble slettet...  ::)  :razz: 
GjenopprettetMedlem
Jeg tror dere har blitt tatt i juksing  :biggrin:  :razz:

Jeg har ikke mistet noen  :wink:

UlveMor
GjenopprettetMedlem
Hmmm.... skjønner ingen ting.... :razz:  :exclaim:  :razz:  :beer:

Vi må ha blitt sensurert...  :w00t:
Anonymous
Er tråden LEK slettet- ja det får konsekvenser! :biggrin: men ikke for deg ulvemor, hehe.
Akk, det ble ei kortvarig feiring for Wolf! :'(
GjenopprettetMedlem
Sånn kan det gå med de som leker... he he...  :lol:  :lol:  :lol:
GjenopprettetMedlem
"Leke" tråden blei fjernet.. så derav reduksjon i antall innlegg  :beer:
Anonymous
Ja, vi har skjønt det no! :biggrin:

Hvor ble det av det nye bildet ditt ceno? det minte meg om Van Morrison, hehe. :wub:
GjenopprettetMedlem
tenkte æ skulle bruke det i forbindelse med min "sonehelt"feiring (skulle spandere virtuelt øl på hele gjengen) var 2 innlegg fra.... så  :beer: skål

nåkka stort tap var det jo ikkje akkurat men æ blei jo ganske tøff på håret... vi får se - kanskje dukke æ opp on the dark side of the moon  :beer:
GjenopprettetMedlem
En virituell stout med Van the Man....ja takk  :)

Van Morrison er konge over sjelefull musikk....ikke mange av de gamle traverne som holder koken som han.

Aaooooooooo!
Anonymous
Yess, he's still the man! :)

Æ skåle med vann, hår eller ikke hår. :beer:

See you on the dark side of the moon..
GjenopprettetMedlem
"UlveMor":

En virituell stout med Van the Man....ja takk  :)

Van Morrison er konge over sjelefull musikk....ikke mange av de gamle traverne som holder koken som han.

Aaooooooooo!

Det der minte mæ på ei historia fra Tromsø.....

Veit ikkje om dåkker har hørt om han Bob Benoni? Rasta mainn og disc jockey....

Han kom inn på A-etat en iskald vinterdag - Ho kvinnfolket som satt i skranken ser opp på han og si; Å hei Bob - Du hold koken ser æ!
Han Bob røske hender'n ut av bokselommen med følgende kommentar; NÆÆÆI Æ VARMA BARE NÆVAN.....
Anonymous
Aille i Tromsø vet nok kæm han e. :lol: :lol: :lol:
Æ flire av historien, ikkje av han! ;) Gikk ofte å danset på hans internasjonale kvelder i "gamle dager".
GjenopprettetMedlem
Han e absolutt en trivelig kar... oboy oboy.... gamle daga i nordens paris  :beer: mimre mimre.....  :beer:

Uansett så e det jo greit at det ryddes litt i forumet fra tid tell ainna... skål og god natt  :beer:
GjenopprettetMedlem
Jøsses! Han Bobben der vet jeg hvem er! :lol: Pleide å shoppe singler av meg når jeg jobbet i platesjappe.

Han vekslet mellom å bo i Tromsø og min fødeby Porsgrunn.

Kuuuuuul fyr....yah man! Kul vits  :w00t:

:beer: God natt ja  :)
GjenopprettetMedlem
"Sjelevenn":

Hmmm.... skjønner ingen ting.... :razz:  :exclaim:  :razz:  :beer:

Vi må ha blitt sensurert...  :w00t:

Hjelp, hvor har innleggene blitt av , spørs om du har rett Sjelevenn, er det sensur som sklir over eteren?
Og feiringa blei kort Perle, rakk da 2 glass vin da :P
Jeg får søke å leite litt, håper ikke endel av det jeg ikke har tatt vare på er forsvunnet.
Hmmmm... je trur det lusker en bjønn i sivet her...
GjenopprettetMedlem
Etter en kjapp kikk kan jeg ikke se at det mangler noe,
men likefullt er det 291 innlegg forsvunnet.

Noen som har sett 291 innlegg komme flaksende forbi?
Anonymous
:lol:
Anonymous
hmm synes jo det har minka betydelig på mine innlegg, hmpf. Er sikkert like greit. Var inne nylig  og så på generell statistikk over hvor jeg har vært mest aktiv. Hehe jeg ble litt overraska, for det er på humorsiden jeg har vært mest aktiv  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Både tråden LEK og tråden E- (eller hva den nå het) på humorsiden er fjernet og dette vil merkes godt på antall innlegg for de som har vært veldig aktive på de to trådene.

Dette er noe admin gjør innimellom, fjerner veldig store tråder, særlig på humor-siden, for at de ikke skal ta opp plass for andre ting her inne  :o :exclaim:

Det finnes en tråd her inne som det var masse aktivitet på som heter "vise bilde/ ønske blide". Den er på humor-siden en plass.. Der ble det til stadighet rensket fordi vi la inn masse bilder, som jo tar opp masse plass her inne.

Dette er jo et forum som i hovedsak skal vies plass til sjamanisme  :innocent2:

:wub:
Anonymous
INGER LISE du er tilbake  :icon_biggrin:
Ok, da skjønner jeg hvorfor innlegg har forsvunnet. Jeg var visst aktiv på den lek tråden, men nå skal jeg slutte å tøyse, skal nå forsøke å bli mer seriøs  :innocent2:  :P
Anonymous
Slutte å tøyse? Å, langt ifra...det skal du slettes ikke! Husk...barnet i deg. Skal du nekte det søte, uskyldige barnet å få komme frem? Nei, nei, nei (rister kraftig på hodet)! :surprised:
Anonymous
:lol:  :lol: