Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Ved mange tilfeller, når jeg ønsker å poste et svar her på sonen, får jeg til svar at jeg allerede har postet meldingen en gang. Når jeg trykker <tilbake> er tekstfeltet for nye svar blanket ut. Jeg har derfor lært meg til å ta en kopi (merke teksten og <ctrl>+<c>) av teksten før jeg trykker <Legg til innlegg>. Ved mitt seneste svar på en av Kiras tråder glemte jeg dette, og svaret ble spist opp av det store intet. Skal det være slik?
Gormii
Anonymous
Det hender inni mellom og jeg tar også forhåndsregler. Husker at jeg skrev noe langt en gang før og så ble det borte uten at jeg hadde kopiert!!!
Det er KEH,administrator som har ansvaret for det tekniske. Så han kan svare bedre enn meg på dette.
Nutch/CVS [Bot]
Jeg tror ikke at det er meningen i forumet her at innlegg forsvinner helt. Men i hverdagslivet er det slik og det må være slik at noe kan forsvinne i det store intet. Forestill deg bare du må bære på alt du har tenkt, følt, sett, hørt, oppleved uten at noe forsvinner!! Helt forferdelig!!!
Gåååja
Anonymous
"Gåååja":
Forestill deg bare du må bære på alt du har tenkt, følt, sett, hørt, oppleved uten at noe forsvinner!! Helt forferdelig!!!
Hm masse gremlins i dag. Jeg pøver igjen:
Morsomt at du kommer inn på dette. Jeg har nettop lest litt om nær døden opplevelser. Flere som har opplevd dette beretter at de faktisk husker alt de har sagt, følt, tenkt og gjort gjennom livet, samt at de og kan oppleve hvordan andre mennesker har opplevd en selv. Så det kommer til å bli grusomt. Intill da; lykke til.
Gormii
knunett

Ang. lange innlegg som forsvinner... Oppkoblingen til forumet får en "time-out" hvis det ikke skjer noe på en stund, det betyr at hvis dere bruker veldig lang tid på ett innlegg så vil dette være tapt når dere trykker på "post innlegg"... Har dere mye på hjertet så skriv dette i ett tekstbehandlingsprogram først, og kopier dette inn i forumposten når det er ferdig... "Time-out"-tiden kan ikke forlenges av hensyn til sjamanrikets sikkerhet...