Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hvorfor er knappen som tar oss tilbake til forsiden på sjamansonen blitt borte??  :o
knunett
Neida... Den er der nå... Forumet har blitt oppgradert og da tar det litt tid før alt er tilbake til det gamle igjen.
GjenopprettetMedlem
Ny-flagget på siste innlegg-lista på forsida er nå blått og ikke lenger rødt. Det var mye mer synlig med rødt!
knunett
Nå er det rødt igjen... :o) Si gjerne i fra om andre ting jeg har glemt i farten ...
GjenopprettetMedlem
Skulle til å spørre om det ikke kunne bli norsk 'Hallo' istf. 'Hello' øverst i forumet, i samme øyeblikk ble 'e' til 'a'. Bevis for Passopps magiske telepatiske evner???   :lol:

Ellers: jeg nøler med å legge inn kommentarer til artiklene på forsiden, mener det var en 'rediger'-knapp før, på egne innlegg, men den forsvant mellom før jul og nå? Og jeg blir ikke lenger 'registered' når jeg skriver kommentarer, sjøl om jeg er innlogget og alt mulig...

Dessuten blir linker som legges inn i kommentarene ikke klikkbare; det er ikke alle som forstår at da må man "markere-kopiere-lime inn i adressefeltet i nettleseren" for å komme dit; ganske tungvint. Er det teknisk mulig å få til klikkbarhet?
Sensis [Crawler]
Kan du få orden på rettskrivningen under "siste innlegg" på forsiden,

samt Søk-fungsjonen på Debattsonen..

AG
knunett
Da fungerer søk for meg i alle fall... Noen andre som får det til?  :razz: Hvilken "siste innlegg" tenker du på Ailo?
W3 [Sitesearch]
Fungerer nå keh :eusa_dance: