Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hmm oppdaget endelig noen her inne på chatten, og stormet inn, he he.Men fikk ikke det til. skreiv melding, men det kom ikke frem i vinduet.
Hva må jeg gjøre???
Anonymous
får opp at jeg ikke er logget inn, men det har jeg jo gjort. Så skjønner ikke dette :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Jeg vil og chatte!! *lete etter chatten*
Francis [Bot]
Chatten finner dere på startsiden til sjamansonen... ikke her inne på forumet. Men den er veeeldig treg! Det går lang tid før en får opp svaret fra den man chatter med. Er nok derfor det ikke er så mange som bruker den..
GjenopprettetMedlem
Jeg har logga meg innpå og skriver og trykker på send,men hvorfor kommer det ikke opp?trykker på refresh og greier men det vises ikke  :moreevil:
Anonymous
Var det du som var der og ikke "ville prate" med meg??
GjenopprettetMedlem
? jeg prøvde å få respons fra deg jeg  :sad2:
Anonymous
Merkelige greier! Tror ikke den greia funker helt som den skal.. Har noen gannet den?  :shock:
Men det var da hyggelig å høre at det ikke var det at du ikke ville prate med meg.  :)
Så vidt jeg kunne se sa du ingenting.
GjenopprettetMedlem
jeg holder på som en gal nå men funker ikke  :sad2:
Anonymous
Funker for meg!
GjenopprettetMedlem
hvorfor får ikke ejg det til da? *leiseg* står inne med nicket og alt *irritert*
knunett
Det kan ha noe å gjøre med instillingene på datamaskinen din. Under Verktøy/tools i menyen til Explorer finner du sikkerhetsinnstillinger under "Internett valg / internett options".  Sett på en lavere sikkerhetsnivå og prøv igjen. Maskinen din må godta cookies for at chatten skal virke. Har du et program som blokkerer pop-ups - og reklame, så kan det ha en innvirkning. Legg i så fall Sjamansonen inn på unntakslisten. Hvis det ikke fungerer kan du jo prøve en annen browser - firefox feks.

;D
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for tips  :icon_biggrin:
knunett
Til dere andre med problemer, nå er chat'en skiftet ut med en ny versjon og den skal være raskere og bedre. Sørg for at nettleseren deres godtar "cookies" og ikke blokkerer sjamansonen på andre måter, så burde jo gå bra.
Anonymous
Jag är där nu ;) see ya!