Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I dag hadde jeg en opplevelse som for meg var ganske så stor.
Jeg var på skogstur med min kjære Storm i skogene ved der jeg vokste opp. Det var helt stille og hvitt rundt oss og jeg går og småprater med hunden. Det har gått både hjort og rådyr der - ganske mange viser sporene. Plutselig ser jeg en stor fugl komme mot meg og jeg blir bare stående å betrakte den. Den lander i et tre ikke langt fra meg - da ser jeg at det er en orrhane - jeg har aldri vært så nær en orrhane før og han sitter helt stille og ser på meg. Slik står vi en stund før den letter og flyr bort.
Jeg hadde med meg fotoapparat, men glemte å ta bilde av fuglen (men jeg tok bilde av stormen - legger ved det

)Det var helt andektig - jeg var bortenfor tid og rom - fantastisk flott å møte storfuglen.
RITA
GjenopprettetMedlem
For en flott opplevelse. Og Storm skremte ikke fuglen bort???

GjenopprettetMedlem
Nei, det var veldig rart - vi sto og betraktet hverandre i noe som for meg virket som en evighet - men det var nok ikke lenger enn borti et par minutter - men stormen var ingne stor storm da - bare en bris

så han skremte den ikke.
RITA

GjenopprettetMedlem
Hærlig

Kan nesten se dere for meg

GjenopprettetMedlem
De er flotte, orrfuglene
Men storfuglen syns jeg er enda mer imponerende. Når de bakser ut av grantrærne, bråker det skikkelig.
Søtt bilde

GjenopprettetMedlem
Det må ha vært en fin opplevelse. Han e såååå søt, han storm

GjenopprettetMedlem
Ja, han er en fiiin stormfull hund, men vil bli en flott følgesvenn

RITA