Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
Hei alle!

Jeg ønsker å selge luft i små bokser.

Vanlig, gammeldags luft.

Ved spesielle ønsker kan vi gjøre små justeringer, her er hva vi byr på:

- kùn utåndet luft
- litt innestengt sofastueluft etter ertesuppemiddag (underkokt)
- mantraluft (si fra hvilket mantra som ønskes og hvor mange repetisjoner. Over hundre gir 5-dobbel pris.    Kvalitetskontroll på uttale loves ikke i denne omgang, bortsett fra på de nord-norske mantraene, dvs "faen i hælvete" o.l)

- kjendisluft  (mest populær nå er fra stortinget)
- cyberluft  (nypresset fra førstegangsbrukte laptopper)

I tillegg til dette selges det meste annet som lett kan frembringes, og til en herlig overpris. Og dette bare for at du skal kunne ha gleden av å skaffe deg noe helt spesielt... :wub:
GjenopprettetMedlem
Æg kjøbe gjerna en liden boks mæ sofa-stue lokt,Danny-boy! :badgrin: :badgrin: :badgrin:
P.s. Dette burde vært lagt inn under temaet: healing fra det gøyeste.
GjenopprettetMedlem
Hva med å flire på en boks eller en plastpose, så man har noe å muntre seg opp med når det måtte trenges?
Anonymous
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

billigere enn lykkepiller.
AdsBot [Google]
Ester Utsi fortalte en gang på et foredrag jeg var, at hun ble så provosert
av en eller annen politiker som kom til Finnmark og uttalte at
"Nå må dere Finnmarkinger finne på noe mer å leve av enn bare fisk!"
Da fant hun på at hun kunne selge Storm på flaske, fikk designet
fine flasker og fanget stormen fra Kjølsnes fyr på den. Og selger dem til
utflytta Bærlevåginger med stor suksess. Særlig populært på forespiel visstnok 8)

Ei herlig dame, med mange fine prosjekter
http://www.samitour.no/norsk/polmak/index.html
http://www.finnmarkskatalogen.no/berlev ... havsro.htm
Anonymous
haha, sier du det.  :lol: Kanskje jeg skulle bestille meg ei flaske.
Sensis [Crawler]
Jeg har for salg fine, nette flasker, med en sjamanånd innepserret i hver. Om du kjøper en slik flake og åpner flasken klokken 24 en fullmånenatt, på en kirkegård, kommer ånden ut, klar til å oppfylle tre ønsker for evig tid.

Prisen blir vi sikkert enige om. Den er forresten stigende, for jeg har sett hva denne ånden har gjort for de som har kjøpt en slik flaske. Send meg en mail om du er interessert.

ailo, sja(rlatan)man
SEO Crawler
"ailo":

klar til å oppfylle tre ønsker for evig tid.

Hm, det var interessant. Jeg har allerede begynt å grublegruble hvilke 3 ønsker jeg skal prioritere.

alt. 1:  fred i sjelen, fred i sjelen, og god fordøyelse

alt. 2:  kjerring, bil, hus

alt. 2b:  penere kjerring, nyere bil, større hus

alt. 3:    evig ungkarsliv, ingen eiendeler, nirvana-på-boks

alt. 4:  tilfredshet, aksept, kjernesunt skråblikk på livet

vanskelig...
GjenopprettetMedlem
"torstein":

"ailo":

klar til å oppfylle tre ønsker for evig tid.

Hm, det var interessant. Jeg har allerede begynt å grublegruble hvilke 3 ønsker jeg skal prioritere.

alt. 1:  fred i sjelen, fred i sjelen, og god fordøyelse

alt. 2:  kjerring, bil, hus

alt. 2b:  penere kjerring, nyere bil, større hus

alt. 3:    evig ungkarsliv, ingen eiendeler, nirvana-på-boks

alt. 4:  tilfredshet, aksept, kjernesunt skråblikk på livet

vanskelig...

Eller hva med:

1) tilfreds kjerring, kjernesunn bil, fred i huset

eller:

2) pen i sjelen, evig fred, kjernesunt skråblikk på fordøyelsen

:P

Jeg har tidligere prøvd å selge totalpakken: "støv på hjernen" men ble så plaget av alle allergikerne som fikk store bivirkninger, at salget har opphørt. Sitter fremdeles med et lager som selges ganske billig med støvmaske inkludert, hvis noen er interesserte...
Anonymous
"ailo":

Jeg har for salg fine, nette flasker, med en sjamanånd innepserret i hver. Om du kjøper en slik flake og åpner flasken klokken 24 en fullmånenatt, på en kirkegård, kommer ånden ut, klar til å oppfylle tre ønsker for evig tid.

Prisen blir vi sikkert enige om. Den er forresten stigende, for jeg har sett hva denne ånden har gjort for de som har kjøpt en slik flaske. Send meg en mail om du er interessert.

ailo, sja(rlatan)man

Bzat-zat-zap!   :eusa_dance: Jeg tar deg på ordet.

Og det er latterlig billig.  :lol:

Men jeg pruter, du får 101? Sikkert vedt uendelig mer enn 1001....

For jeg vet at det kommer bokstavelig an på hva man legger i det. Og magikk med ånder og flasker er ikke akkurat noe ny hokuspokus, det er god gammel seid. Kjøpte man ikke vindknuter for god seilas?

I dette tilfellet, ville jeg ikke ha vært i tvil om å ha gjort et avsindig godt kjøp. Zoroastr gjør samme nytten, men er lengre unna, og Buddha er på Mars på Illuminasjonsturne eller i ensom meditasjon, for alt jeg vet.

Flasken er magisk uansett, for jeg tror at å hviske et eneste ord, joike en eneste strofe nedi krukka, før den forsegles, kan være evig nok. Ånden, eller pusten, med ordet, er jo pustet inn i flaska, så den er der. Også anken kan være nok i seg selv, til å "tanke " opp krukka.

Jeg kan velge å anse det som virkelig, om jeg kan ha nytte av det, og nære det med egne supplerende og samarbeidende ånder, og således forsterke flaskeåndens effekt. Kan faktisk gi seg hen og gjøre effekten overveldende og med vide ringvirkninger. Et spørsmål om å manipulere seg selv?

Ideen om ånden, manifistert ved beholderen, beholderen er viktig, som anker for ideen, og som garanti eller symbol for viljen til å la det skje. :)

Så jo takk, dette glitrende tilbudet sier jeg ja takk til! Sender e-mai, men svarer også festlig her.. :lol:

Jeg ønsker at...... :-X

Det andre kan overføres telepatisk til noen her på Sonen, etter skjønn.

Det tredje kan du gjøre hva du vil med.

:biggrin:
Ingen kan garantere noen effekt, dette er en måte å bruke en spøk til å ha unik praktisk verdi, ved at den veves på plass inn i en allerede eksisterende magisk tankeverden der den harmoner med viljen til å bevirke overskridelser av etablerte mønstre. Overskridelsen av disse mønstrenes vanemessigehet, som binder en til de mentale lenkene, som vi strever med å frigjøre og forvandle oss fra.  

Jada, et slikt virkemiddel må også gjerne sees som en raffinert placebo. En unik og raffinert vare, og placebo, hva så, når det er akkurat brikken som kan brukes, at gyldig påskudd til å sette visse dypere mentale og åndelige prosesser i gang. Dette er mindgames i menneskehetens tjeneste.

http://www.youtube.com/watch?v=8dHUfy_YBps

En ide brukt til å sette i gang dypere lag av bevissheten i ønsket retning. Den intuitive kreative analytiske viljen? Til framskritt og nødvendige endringer. Men den er ikke intellektuell, den forstår ikke ord, men den kan gi seg hen til begistring over en ide, et symbol, forsterke dens effekt. Den kan forstå ei alvorlig symbolsk handling. Ikke språk, men ei tegning, et bilde, et symbol, en gest, en villet magisk handling. En visjon, et mål. Et ønske.

" -Da vi hadde sluppet løs ånden i den tredje krukken, var taket allerede forsvunnet. Deroppe, hvor veggene endte, hadde engler og lysende ånder ankommet for  å være med. De hvisket og tisket, og diskuterte dempet seg i mellom, men fulgte årvåkent med på seansen nede i rommet..."
Anonymous
Den som kun tar spook for spøk

og Alvar kun alvorlig...

(fritt etter Piet Hein)
GjenopprettetMedlem
Ailo...

ailo, sja(rlatan)man

Det var da en fantastisk forretningside! Du har sikkert fått etableringsstipend for denne geniale ideen....  :w00t:
Bare et par spørsmål,
Har du noen webside å henvise til..?
Er der "tydelige" bilder av ånden?
Er det selveste Ailo som som har blåst ånden inn i flasken...?
Har du noen tilbakemeldinger fra fornøyde kunder?

Bestiller herved en flaske usett! Uansett pris!

Mitt første ønske vil definitivt bli:

1. En flott, vakker og sexy mann som til og med er noe åndelig....som at på til får meg til å le på de rette stedene....
Og som bare er der når jeg trenger ham! Det kan bli ganske ofte...(en ellers urealistisk drøm, om det ikke var for denne mirakelflasken...)

2. Et pengeseddeltrykkeri! En evighetsmaskin som ikke tar for stor plass..( har bare en liten bod)

3. Det tredje ønske tåler nok ikke dagens lys...
( da passer det jo utmerket på en mørk kirkegård, om måneskinnet ikke er for sterkt...)

Håper på snarlig tilbakemelding!
M.v.h. seriøs kunde.  :biggrin:
Anonymous
Själv är jag stormästermogulguru i japansk handpåläggning och kan göra dig till stormästermogulguru också för kun 5000NOK!!

Gör det idag innan det är för sent!! Det kan göras på distans så slipper jag verkligen jobba.

:D
Anonymous
Jeg kjøper alt!  :eusa_clap:
Siv