Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg lager drømmefangere for salg... Prøver å holde meg til mest mulig naturlig saker, men på linken her er det også avbildet andre typer. Noen som har interesse for de så send meg gjerne en pm
http://www.havart.no/dr%F8mmefangere.htm
Håper den linken virker, har ikke fått lagt opp min egen side enda så....
mvh
HavHeksa
GjenopprettetMedlem
Hei du, og velkommen til sonen!
Fine ting du lager!
Om du presenerer deg.. skriver litt om deg selv, så tror jeg også du får en bra respons....
GjenopprettetMedlem
Oida, det var jo et sant ord. Også jeg som pleier være så flink med sånt, lover, jeg pleier å huske å presentere meg. Men altså, jeg er naturmagiker og brukskunstner. Kvinne i min beste alder, hvilket vi kvinner alltid er  ;D Har lang erfaring med ymse innen den alternative verden.

Har også bosatt meg langt fra allfarvei, altså på en øde øy, uten strøm, vann, vei, ferge osv. Satser på å være sjølberga på naturen samt som brukskunstner. Kommer neppe til å bli fast invetar på nett, må nemlig starte opp aggregat for hver gang, men gøy med muligheten for å se hva som skjer i den store verden.

Og jeg liker å bruke det naturen gir, enten jeg bare kan hente det eller må dyrke det. Har urtehage prosjekt igang.

Håper dette er en god presentasjon av meg, laget litt i all hast, men det er vel mulig å redigere siden håper jeg.
Ha en fin kveld
mvh HavHeksa
Anonymous
Coolt, jag kan också göra drömfångare - jag kan lära ut hur man gör sånna på Sjamantreffen hos wolf om ni vill? Ta bara med en rulle tråd/snor.

Mvh,
Thomas
gleder seg