Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Noen som vet om noen rimlige behandlingsbenker? Jeg er på utkikk etter en som er sammenleggbar. Jeg har tenkt å benytte den til healing-behandlinger!
Noen som vet om noen til salgs? Eller nettsteder?
GjenopprettetMedlem
Hei Vennen
Jeg vet at Malaika kjøpte seg en her for en tid tilbake. Jeg har også en, kjøpte den for et par år siden, Gå inn på alternativ forum. alterativnorge.com
klem RITA
Anonymous
Varför inte skaffa en skön, mjuk filt istället. Mer naturnära, lättare att bära på och vackrare att se på också

Anonymous
Apropå filt, så jobbade jag faktiskt på golvet, på en filt förut. När jag så fick ont i ett knä, har jag lagt folk på ett matbord istället - ser kanske inte så professionellt ut, men det har i alla fall fungerat

GjenopprettetMedlem
Men de som har "onter" i kroppen... ( som meg...), klarer ikke helt å slappe av på et så hardt underlag...

GjenopprettetMedlem
Takker for alle forslag
Jeg må nok ha en benk, for jeg kan ikke jobbe på gulvet, kroppen tåler det bare ikke! Jeg må nok ha en benk så jeg får stått i riktig høyde.
Jeg får lete videre.

GjenopprettetMedlem
Hej!
Ett tips kan vara: finn.no/torget
Jag fick 46 träffar när jag sökte på behandlingsbenk.
GjenopprettetMedlem
"vejla":
Hej!
Ett tips kan vara: finn.no/torget
Jag fick 46 träffar när jag sökte på behandlingsbenk.
Takk veijla!
Det gikk en der i dag, på Finn.... rett foran snuta mi....ikke så langt unna, en fin benk, enkel og grei og rimelig. Men....det var ikke min flaks i dag gett!

GjenopprettetMedlem
Prøv
www.blocket.se
det kan jo finnes en benk nær deg men i Sverige.
jeg tror du skal søke på massagebänk.
Lykke til