Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei!

Har i mange år nå malt innimellom som meditasjon, det går ikke ut på

perfeksjonisme det jeg maler..Vet aldri hva jeg skal male i forkant, det blir i grunn

bare leking med farger i transe..Flere ender opp med å bli noe til slutt...

Kan male over flere ganger før det blir noe

Fant noen gamle pensler i huset her hos min bestefar som jeg har overtatt..

Da kom maler orkanen, penselen levde totalt sitt eget liv..Tok bilder av det jeg malte

time etter time..Først var det mørkt og dyster..Men endet opp vakkert

Fikk høre av en herlig healer dame nylig at jeg burde finne mer inspirasjon i mine bilder, hun lurte på om jeg skulle bruke dem i behandling av andre..Er det noen her som vet mer om kunst i forhold til behandling?

Om jeg kan fordype meg i dette via ett kurs e.l?

Kjærlighet fra Bergljot
GjenopprettetMedlem
Du kan se på dette

http://www.kreativtrom.no/
GjenopprettetMedlem
<t>Det tilbys utdannelse i kunstterapi/uttrykksterapi flere steder. Noen krever tidligere utdannelse eller erfaring med kunst eller arbeid med mennesker, andre ikke. Hvis du googler "kunstterapi" vil du finne flere. Har hørt skryt om det de har i Stor-britannia på grunn av lang erfaring der borte, om du skal "satse stort".

De har det på høyskolen også.</t>
GjenopprettetMedlem
Hei Bergljot

så intresangt å male bilder i transe

det er vel en stor insperasjon til å stille inn energien på sjelen å bare sette igang

du har alt du trenger i transen, der ligger jo budskapet til den som bildet er laget til :wub:

om du kanaliserer noen ord ved siden av er det et veldig sterkt, for den som motar det,

klem bast :respect: