Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei,alle sammen.

Jeg heter Arnhild og er billedkunstner og tatovør.
Vil bare legge inn noen ord om ting jeg opplever i forhold til det å tatovere symboler på folk.
Det å tatovere seg er en eldgammel tradisjon/kunstart innenfor de fleste kulturer,og jeg er utrolig glad og stolt over  å kunne få utføre denne kunstarten på mine medmennesker.
Jeg er bevisst hvilke symboler jeg påfører/gir folk,og gjør aldri noe jeg ikke vet betydningen av.

Det er interessant og gledelig å høre om mine kunders reaksjoner på tattoo.
En dame jeg tatoverte en islandsk ønskegalder på,forteller at hver gang hun bevisst-eller ubevisst ønsker noe,så hovner tatoveringen littegrann opp...og den hovner på forskjellig sted avhengig av hva hun ønsker eller tenker.
Noen ganger hovner symbolet og andre ganger bakgrunnen.

En annen dame jeg har tatovert et univers-symbol på fortalte at hennes tattoo hovner opp for å advare henne mot å gjøre noe feil.Hun fortalte at det tok en stund før hun skjønte sammenhengen der,men etter at hun begynte å notere seg når dette skjedde så så hun.Nå følger hun tatoveringens "råd" og sier det går fint.

Endel kunder forteller også at de blir kvitt smerter i andre deler av kroppen etter at de har tatovert seg.

Selv kjenner jeg tildels kraftige energier strømme mellom meg og den jeg tatoverer,og det jeg føler er viktig da er å ikke tappe den jeg tatoverer for energi men å på en måte sende energi i en sirkel...vanskelig å forklare....men det virker!

Vel...det var mitt første innlegg her på debattsonen...endelig tok jeg mot til meg og kom inn hit.

:)  Arnhild.
GjenopprettetMedlem
Interressant :eusa_clap:
Min fugl flyr foran meg...
For mye å forklare men har også slike erfaringer, om enn på et litt annet fysisk nivå.
Arti at du nevner det :P
GjenopprettetMedlem
velkommen hit fra en som er bare litt gamlere enn deg på disse sidene

hjemmesiden din var spennende lesning og jeg liker profilen din

kanskje jeg tar en tur til alta da
for neste tatoveringsrituale  :lol:

lykke til både her og der
W3 [Sitesearch]
Stilig , nå vet jeg hvem som skal tattovere meg  :beer:

Men en ting som jeg lurer på , går det an og tattovere trommeskinnet  :shyone:
GjenopprettetMedlem
Så på din hjemmeside..
Korr Nyyydelig!!!
Æ e imponert over den kreativiteten og arbeidet som bildan vis!!!
Fikk absolutt løst å besøke dæ som kunde :)
GjenopprettetMedlem
Kjempefin hjemmeside  :biggrin: den ulven og månen var bare helt nydelig,har en ulv allerede men tar gjerne flere  ;) så da var det bare å overtale noen til å kjøre meg til alta  :lol:
GjenopprettetMedlem
Hei Arnhild.
Flott hjemmeside og flotte tatto.
Har sjøl, ulv,måne,skog,drømmefanger og er i ferd med å skulle utvide mer.
Sku gjerne tatt turen nordover

Wolf