Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
"Sjelevenn":

Velkommen til sonen,AinA!

Takk for det, Sjelevenn. :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen velkommen ja...  hva for bilde er det du har som avatar ??
GjenopprettetMedlem
Dæ va fint å høyra din entusiasme for farga å kinesiske følelsa,god å skrive er du og,en ord-kløpper!!
Eg er sjølv glae i å teikna "totemar",fyrst med kulepenn å så fargelegge dem,når æg får ånnå øve mæg.
:respect:
                                      :mad:
Anonymous
vakre ord Aina! Og velkommen skal du være!

Viktig å sette ord på sorgen, gi den uttrykk. Foreløpig tuller og ler jeg her på sonen, takk for det :lol:
Men dypere toner vil kreve sin rett, og jeg vil få behov å uttrykke også sorgens grep om hjertet på meg.

Takk vakre medsøstre for deres evne til det. :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen Aina  :biggrin:
Anonymous
Jeg elsker farger...jeg elsker og male...og til høsten tar jeg den helt ut og begynner på kunstskole. Gleder meg veldig...! :w00t:
Anonymous
Så flott kira  :icon_biggrin:
Anonymous
Gratulerer Kira!

Jeg har gjort det samme, men det er en annen historie...
GjenopprettetMedlem
"Kira":

Jeg elsker farger...jeg elsker og male...og til høsten tar jeg den helt ut og begynner på kunstskole. Gleder meg veldig...! :w00t:

Så bra Kira!  :respect:

Min eldste datter tar sin utdannelse innen malerkunst nå  :wub:

http://www.icekit.piczo.com/?cr=4&rfm=y
Anonymous

Gratulerer Kira, gleder meg til å se maleriene dine!

Meget dyktig datter du har Cebobit! Jeg likte veldig godt "Ingen ser".
Anonymous
"cenobit":

Min eldste datter tar sin utdannelse innen malerkunst nå   :wub:

Din dotter gör mycket bra och intressanta målningar, cenobit.
Kul att du delade med dig.
GjenopprettetMedlem
Takk heller henne ved å legge inn noen ord i gjesteboken - Det gir inspirasjon  :wub:

Gleder meg til å få hengt opp bildet jeg har kjøpt (på avbetaling) av henne  :respect:
Anonymous
Gomorn Godtfolk! :w00t:
Hvilken dyktig datter du har Cenobit...veldig spesielle malerier.
Jeg liker å bruke farger, men dette svart/hvite er jo veldig flott da...må prøve det en gang! :)
GjenopprettetMedlem
"jimango":

Velkommen velkommen ja...  hva for bilde er det du har som avatar ??

Takk, jimango. Avataren er ett maleri av en sjaman som arbeider med vind og vann. Og hva er betydelsen av ditt tegn? Kanskje det står skrevet et annet sted i sjamansonen.. da får jeg bare beklage at jeg ikke har nådd fram til å lese det ennå.
GjenopprettetMedlem
"Perle":

vakre ord Aina! Og velkommen skal du være!

Viktig å sette ord på sorgen, gi den uttrykk. Foreløpig tuller og ler jeg her på sonen, takk for det :lol:
Men dypere toner vil kreve sin rett, og jeg vil få behov å uttrykke også sorgens grep om hjertet på meg.

Takk vakre medsøstre for deres evne til det. :wub:

Takk Perle, og takk Silva.
Ikke noe er vel bedre enn å tulle og le  :lol: - fortsett med det!
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

"Kira":

Fascinerende uttrykk!!
GjenopprettetMedlem

Takk, jimango. Avataren er ett maleri av en sjaman som arbeider med vind og vann. Og hva er betydelsen av ditt tegn? Kanskje det står skrevet et annet sted i sjamansonen.. da får jeg bare beklage at jeg ikke har nådd fram til å lese det ennå.

Vel,  jeg har fått en enkel forklaring, av han som lagde det til meg og min personlighet... en zen-mester.
Og han sa at kort fortalt, at det er et symbolet på de helter som levde for lenge lenge siden, men som det ikke er mange igjen av..  :innocent2:
Men jeg fikk inntrykk av at det kunne bety mye mere enn det, av en annen jeg snakket med, og er egentlig på leting etter den utfyllende bedydningen..

hilsen jimango
GjenopprettetMedlem
"jimango":

Vel,  jeg har fått en enkel forklaring, av han som lagde det til meg og min personlighet... en zen-mester.
Og han sa at kort fortalt, at det er et symbolet på de helter som levde for lenge lenge siden, men som det ikke er mange igjen av..  :innocent2:

:respect: en ære å møte deg !

Men jeg fikk inntrykk av at det kunne bety mye mere enn det, av en annen jeg snakket med, og er egentlig på leting etter den utfyllende bedydningen..

Så spennende. God leting. Og morsom ordlek..  :)
GjenopprettetMedlem
:wub: :innocent2: :wub: :innocent2:

takk takk
Anonymous
"Kira":

og til høsten tar jeg den helt ut og begynner på kunstskole. Gleder meg veldig...!

Jag gjorde det samma som vuxen. Det var det bästa jag har gjort!  :eusa_dance:
Lycka till!