Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kjære! sjaman borgere  :wub:

Jeg har stadig ett uforståelig behov til å male bilder.....
Jeg elsker jo å male for all del, men det rivende & slitende
behovet inni meg som plutselig entrer hverdagen....
Når jeg først gir etter da så er jeg i transe i kanskje 5 timer...
Noen ganger blir det slikt at jeg får behov for å henge opp det jeg har laget, (skaper en stemning når jeg ser på det)
mens noen ganger er det malt over og over i ett til en suppe....

Det er liksom ikke for å lage noe detaljert fint, men det er den
meditasjonen og connectionen via bildene som gjør at det er visst noe
jeg bare må gjøre for å ha det bra! Som om det ikke er meg selv som fører penselen....
Får stadig t.o.m beskjeder om at nå må jeg velge grønt, rødt osv...midt i det
jeg føler det blir feil...Følger som regel det som blir sagt...Tror jeg mer bevisst skal
følge de stemmene.....

Dette er så artig, så betydningsfullt for meg....
Selv om andre legger vekt på det bildet som er på lerretet, så
vet jeg følelsene og det som blir frigjort under malingen om dere skjønner :)

Andre sm har denne "besettelsen" ?

Masse lys & kjærlighet deres vei!!
GjenopprettetMedlem
Kjenner til det der ja.
Er nok endel av prosessen som du er inne i akkurat nå. Lærerikt er det også, og utfordrende når man er inne i de prosessene.

Har ett par ganger malt noe jeg likte virkelig godt, for så å male over det igjen, og begynne helt fra null igjen, det gir en følelse som er god å ta med seg, bare prøv....

Bare nyt den kreative siden som er våken hos deg, det blir bare bedre og bedre :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Kjenner til den følelsen,ja 8) Utrolig deilig når en blir "borte" på den måten og når sluttproduktet ikke er det viktigste.

Jeg maler med vannbasert oljemaling da kan jeg vaske av plata og begynne på nytt dagen etter om jeg vil :P