Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Nå er jeg en smule fortvilt!
I morra reiser jeg til Oslo for å fortsette til Peru på torsdag,
- og nå begynner jeg å bli sylta forkjøla!
Har vært på jobb 3 dager etter en måneds sykemelding,
legen var temmelig skeptisk til hele reisa mi.

Nå begynner jeg å lure på hva det er som skjer. Er det jeg som skaper motstand,
og hvorfor i alle dager skal jeg gjøre det mot mitt livs opplevelse??

For en måned siden fikk jeg en forkjølelse, og da jeg skulle blitt frisk ble jeg i stedet helt kraftløs.
Den første tida var jeg omtrent ikke våken selv når jeg var på føttene.
Fikk diagnose post viralt tretthetssyndrom, som vel ikke betyr anna enn at man av en eller annen grunn blir helt utslått etter en virussykdom.

I tillegg plages jeg med pusten, min astma er vel egentlig kols
og jeg er spent på hvordan det skal arte seg i høyden.
Har vært atskillig verre også i pusten den siste tida.
Er det bare jeg som sloss mot meg sjøl?

Er det noen som får noen tanker rundt dette, som "ser" noe.
Snakka med en "klok mann" for en måneds tid sia, han sa jeg kom til å bli bedre,
men han sa også at det var mye angst involvert.
Og angst har jeg hatt, den var også voldsomt mye verre under sykdomsperioden,
nå er den roa seg.

Jeg vil puste, og jeg vil oppleve Peru på en skikkelig måte!
Hvis noen vil sende meg healing blir jeg virkelig takknemlig!
Anonymous
Det gjør jeg med glede for deg sender nå  :wub:
GjenopprettetMedlem
Kan jo prøve svare deg, sjøl om kvoten min minkar;
Ja,jo,har vore borti det der.
Kanskje er det virus som er årsaken i kroppen din,kanskje er det
virus som er unnskyldningen til sjela di?

Men;så skal du snart til Peru!
Så flott! Så spennande!
Sjøl har eg makta strabasiøse reiser ved å gløyme meg sjølv med vilje,og prøve å berre vere ein reisande svamp.
Sov når du må.
Sug til deg alle flotte og mystiske inntrykk,dvel ved dei og fokuser ingenting på den du ER,det er min hemmeleghet ved gode reiser.
Og sjå opp for gode hjelparar når du minst aner det.

Ps.Ynskjer deg eit flott opphold i Peru,skulle vel helst vor der sjøl og.
GjenopprettetMedlem
Kan ikke sende healing , men har noen tanker, og så ønsker jeg deg en fantastisk reise, for det er jeg sikker på at det blir!

Jeg tror at når man har planlagt og bestilt en reise som har stor verdi, både personlig og åndelig, så settes det igang en prosess allerede på forhånd, som kanskje er en forberedelse og en utrensing. Forkjølelse er jo en klassisk utrensing. Angst kan være ubevisst viten om at dette er viktig for sjelens utvikling, og det ligger triggere innbakt. Dette var kanskje en rar måte å si det på, men ordene ble nå bare sånn.
Og jeg er enig med Final her, hvil når du kan, ellers sug til deg det du kan og glem deg selv som best du kan, hehe. ;D
Jeg var selv mye dårlig på min reise i Peru, dvs mens jeg var der. Men det er bare å følge på som best man kan. Selvsagt skal man ta hensyn når det trengs, men det vil du merke selv.
Kanskje blir din reise uten sykdom, fordi du gjør det unna på forhånd. Fatt mot. Peru er fantastisk!
GjenopprettetMedlem
Hadde en fantastisk reise!
Forkjølelsen ble ikke så ille, og etter å ha kjøpt hostesaft i Peru ble jeg øyeblikkelig frisk. Lurer på hva som egentlig er i den hostesafta! Hadde problemer med pusten i oppoverbakker i høyden, men det var det jo flere som hadde. Var full av energi hele tida! (Sovna tidlig om kvelden riktignok, men var gjerne oppe i 5-6 tida)
Takk for deres omtanke!
Anonymous
Takk tilbake
Så flott at turen bled fantastisk det gledet meg å høre
klem bast