Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei
jeg har hatt mye problemer med hovne mandler. Det er to år siden forrige kjør. Av denne grunn trodde jeg at det nå hadde stabilisert seg. Jeg har kuttet ut melk og hvetemel. Likevel kommer de &%$HT% halsinfeksjonene tilbake. Jeg liker ikke leger. Det er enda et problem. Forrige gang jeg hadde denne jae&%$kapen fikk jeg penicilin som gav meg utslett over hele kroppen. Jeg hadde sopp overallt, og trodde at min siste time hadde kommet. Jeg står her hjemme på hodet og håper at det skal gi seg. Hjelp. Jeg vil så nødig gå til lege med alt hva det fører med seg av kryping, sopp, penicilin og muligvis ny runde med betennelse og påfølgende operasjoner og sykehusopplegg. Og jeg som hadde sluttet å røyke og alt. Jeg lever som en asket, helt uten gleder i livet mitt. Hvorfor får jeg likevel smake på denne skiten? Send healing da noen, om det finnes en enkelt edel sjel i denne verden, som fremdeles leser, og som ikke har hoppet over til neste tråd på grunn av all sytingen min.
Mvh Br
AdsBot [Google]
"brukernavn":

Jeg lever som en asket, helt uten gleder i livet mitt. Hvorfor får jeg likevel smake på denne skiten?

Har du tenkt på at det kan være en sammenheng?

Sender deg en slik:  :wub:
GjenopprettetMedlem
Mye kjærlighet herfra også!
GjenopprettetMedlem
Skal reise på dine vegne ikveld.

(I barnehagealderen var jeg veldig plaget med mandelbetennelser, feber og sykdom stadigvekk. Etter 15 omganger på 18 måneder bestemte legen seg for en operasjon. Jeg husker fortsatt marerittene jeg fikk under narkosen og hvordan jeg våknet av å kaste opp en hel sølepytt med blod. Særdeles ubehagelig var også sykehusoppholdet etterpå. Men: siden har det gått veldig bra. Husker omtrent  ikke sist jeg var forkjølt ... )
GjenopprettetMedlem
æsj! og... takk...

altså jeg kjører yoga- intensivt regime. Mye hodestående og styrking av nakke og rygg. I tillegg tre naturpreparater deriblant sambucol. Jeg drikker vann med ingefær osv. Hvor lenge kan man regne med å gå slik?? Håper på å overleve helgen. Tips, vink og healing mottas med takk.

Mvh Mvh Mvh  :exclaim:

peace and lovve!
GjenopprettetMedlem
en tilføyelse: Dette er egentlig gøy! Innimellom yogaøktene og rutinemessig nedpressing av mat (maten må forbi mandlene :) ), spiller jeg didgeridoo og munnharper. Jeg har også en fele i beredskap, men siden jeg aldri har gått på kurs, så sparer jeg denne til det evt. blir skikkelig ille (jeg har naboer). Sant, altså jeg gjorde dette en gang før, og det var moro da og. Men den gangen da jeg mottok healing gjennom didgeridoo, så befant jeg meg på en fjelltopp. Mulig at det gjorde susen. Nå vil jeg imidlertid teste ut metoden her nede i asfaltstøvet. Jeg kommer til å evaluere på mandag. Enten tar jeg hele orkesteret med naturpreparater og instrumenter og det hele, med til fjells, eller jeg innfinner meg hos legestanden for å motta healing ad den konvensjonelle veien.

Den som lever får se...

(pokker, dette var jae&&%lig)

Fremdeles Mvh
psbot [Picsearch]
healing sendes deg herved
Anonymous
Hei brukernavn  :wub:
jeg skal sende deg healing nå jeg sender en laserbehandling,det er ingen syting slik jeg ser det,
jeg har full tro på at healingen hjelper deg,

skulle du ikke være frisk etter tre dager, så kom deg til legen om ikke sykdommen slipper,så den ikke
får skikkelig tak på deg.

mitt ønske til deg si ja takk la sykdommen slippe å takk for at den forsvinner jeg ønsker deg ikke lenger...
etter erfaring hjelper dette healingen til å bli mer kraftfuld, så vi kjører på med energibehandling,
takk for at du spurte om hjelp og her kommer energien til det beste for deg
fra hjerte til hjerte klem bast,  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg takker for denne healingen.
Jeg tar imot.
Sykdommen vil forsvinne.
Jeg trenger den ikke mer.

Jeg kommer trolig til å dra til fjells iallefall. Problemet med min livsstil, er nok at jeg aldri har anledning til å ta tiden til å bli frisk. Om det blir penicilin, så er dette fordi jeg ikke har tid til å sitte på en fjelltopp i en uke, og vente på at naturen skal ordne opp. Det er litt synd, egentlig. Men først denne helgen, så mandagen, og så får vi se.

Takk til dere som sendte kjærlighet til et utslukket hjerte.
Mvh Br

nok en tilføyelse: Jeg begynte på et nytt naturpreparat for en måned siden. Etter å ha snakket med produsentene av dette, viser det seg at jeg trolig har en helbredelsesreaksjon. Dette betyr at symptomene blir værre og blusser opp i en ukes tid, før de forsvinner. Det som gjør at jeg nå er rolig, og tror på dette, er at jeg har ikke feber slik som forrige gang.

Det som er litt frustrerende med naturterapi, er liksom at man er litt alene med symptomene sine. På meg virker det nå veldig fristende å dra til legen og si at du har rett, jeg har vært utro og drevet med naturmedisin. Nå kommer jeg til deg for å få plaster. Det er så deilig liksom, å la en annen person ta ansvaret for helsen sin. Men idet jeg skriver dette, så innser jeg også at slike fristelser er verd å overse. Jeg skal nå gi dette en uke, slik som naturterpeuten sa, og stole på at dette blir bedre.