Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Håper noen her inne kan hjelpe meg med i alle fall en av mine plager. Fikk konstantert arthrose (reumatisme) og muskelsmerte syndrom nå litt før jul. Egentlig godt, for jeg har ønsket en diagnose lange tider. Men det som jeg har slitt med lengst er mageproblemer. Som bare blir verre og verre etter som årene går. Har vært til maaange utredninger på sykehus og har nå bare fått vite at jeg har irritabel tarm. Men har ikke fått noe hjelp ut over denne "diagnosen". Derfor håper jeg nå at noen her inne kan hjelpe meg :) Har slitt med magen i rundt 20-25 år og nå kan jeg ikke lenger leve noe sosialt liv. Kan heller ikke bestandig være med familien i sammenkomster. Hverken privat eller når det er noe på skolen til ungene. Fungere nogenlunde bra en stund etter frokost og til rundt 12-13 tiden. Etter det holder jeg meg stort sett hjemme. Lest jo om Snåsa-mannen og sønnen min på 15 år ville skrive til han for meg for familien lider jo også under hvordan jeg har det. Men jeg hørte på han når han ble intervjuet på TV og da sa han at han var sliten etter å ha "jobbet" i såå mange år med å hjelpe. En virkelig god mann :icon_biggrin:, så jeg ville ikke plage han med mine problemer. Men da jeg oppdaget denne siden på nettet, tenkte jeg at kanskje noen her kan hjelpe? Håper virkelig det.
Har sett at det trengs fornavn og fødselsdato, så her er det:

Nina, født 4.januar 1964
GjenopprettetMedlem
Sender deg healing i kveld

RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk!
GjenopprettetMedlem
Jeg har sendt deg en PM

RITA
GjenopprettetMedlem
hei det er også fint å avtale tid til healing hvis jeg sender det . best at du legger deg ned og hvile immens. meggievk@hotmail.com