Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei mine gode venner

Jeg har en venninne som er veldig kraftløs. Hun klarer ikke sove, har ikke ro og føler alt går i mot henne. All energi er borte og ingen leger skjønner noen ting. Jeg har vært der oppe i dag og renset huset.
Selv om jeg har renset huset så ser jeg at hun er så åpen og mottagelig for all energi og de "angriper" henne fra alle kanter.

Gro H og jeg setter opp beskyttelse rundt henne og sender henne ro og kraft i kveld kl 2200.
Hvis det er noen som føler seg kallet til å hjelpe oss til å sette beskyttelse og sende henne kraft så er vi takknemlige for det.
Hun er født den 27.08.56, heter Lina og bor i Vestre Gausdal.

Tusen takk  :wub:

RITA
Anonymous
er med i felles energien kl 2200
til det beste for Lina  :wub:
GjenopprettetMedlem
Er med...
GjenopprettetMedlem
Fikk en intuisjon: Lina trenger jording.
Jeg gjorde mitt beste herfra jeg er men etter min erfaring så oppnår man best resultat hvis man klarer å gjøre det selv. Altså at Lina bruker en teknikk på å jorde seg selv.

Sikker på at du Rita eller Gro kan en god teknikk som hun kan bruke.
GjenopprettetMedlem
Takk venner. :wub:
Anonymous
hei Dag - ove  :wub:
det kom en tanke til meg, du fikk en intusjon Linda trenger jording
når flere jobber sammen hender det at vi får oppgaver i sitvasjon, jeg føler du kan ha vert
den som jordet healingen i sirklen  :wub:
bare en tanke  :respect:
GjenopprettetMedlem
Er litt sent ute jeg. Men jeg ønsker henne og deg og Gro lykke til hele veien, dere klarer dette :wub: