Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>jeg lurte på om noen kan hjelpe meg...kjenner at det er noe i meg/rundt meg som ikke stemmer...kjenner trykk i mage/bryst/hals og panne...hver gang jeg prøver rensing,sende inn gode energier osv begynner hele kropen min å vise fysisk motstand..vil ha "dette" bort..men klarer det ikke alene..det er noe som sperrer/blokkerer meg for at det er noe de ikke vil jeg skal se eller vite...vær så snill en eller annen å hjlpe meg...har spurt mange andre å om dette,mn de har "flyktet" etter ett møte med meg å ikke tatt kontaikt igjen...føles ut som de har sett noe om meg som skremmer,men ingen vil si hva det er...føles ut som jeg blir starffet p.g.a noe jeg ikke aner er for noe...på forhånd takk...klem</t>
AdsBot [Google]
<t>Hvis du føler det er noe som er blokkert i kroppen, kan det hjelpe med yoga, meditasjon og pusteteknikker. Jeg tror ikke på at det er noe som er "farlig" i kroppen, og som derfor skal ut. Jeg tror heller på at det er blokkeringer, som lar energien fryse- eller brenne fast. Dyp pust kan løse opp i det.
Håper det løser seg for deg :wub:</t>