GjenopprettetMedlem
Kjære Jon Einar!
Jeg hadde en halvtime med deg i natt, før jeg sovnet… Jeg ba universet om hjelp til ”å skanne deg inn”.
Du lå, og jeg så deg mest fra innsiden.
Hvert åndedrag du drar inn, er fylt med en lysende helbredende energi. I hver utåndning følger det syke med.
Igjen kom den lille engelen med støvsugeren, smatt inn igjennom munnen din, ned til de trengende organer. Når posen var full, sendte hun den til universet….
Deretter plantet hun 3 lysende gullkuler , fylldt med helbredende kraft som sprer seg igjennom hele kroppen…. Og healer deg så lenge du tillater det……….
Ønsker deg alt godt!
Anonymous
Til Jon Einar
Lørdag 13. mai, klokka er litt over 9 på kvelden.
Først, noe som skjedde nesten før jeg hadde fått lukket øynene, en ung mann, tidlig i 20 åra kommer ”til syne”, han ser veldig glad ut.
Jeg går inn mellom verdenene, søker min Hjelper og Veiviser. Han kommer, jeg spør om han kan hjelpe og forteller ham hvor vi skal og hvem vi skal hjelpe. Han tar meg inn i en annen dimensjon, der blir jeg ”to” - meg, og også et lite, rødt og perlemorsskimrende egg.
Sammen med min Hjelper og Veiviser drar jeg av gårde. Så kommer et bilde av mannen jeg så tidligere, smalt ansikt og kort, litt krøllete, mørkeblondt hår. Vi finner etter hvert veien til Mosjøen, det er som om bildet jeg fikk styrkes her. Havnet i Bodø først (tar det med i fall det betyr noe for deg).
Så er jeg i et rom, min Hjelper og Veiviser står ved siden av meg. Jeg føler mye frykt i rommet. Du sitter foran meg, med ryggen til. Jeg ser en stol, det kan være en rullestol. Jeg begynner å se etter fiendtlig liv, som jeg ser som mørkfargede krypdyr og insekter. Jeg ser et skorpionlignende vesen sittende nederst i nakken, jeg lokker den inn i hjertet mitt og den kommer. Så ser jeg en del av en mørk slange, hodet, som stikker opp helt øverst ved ryggraden, der den møter hodeskallen - resten av slangen er skjult. Jeg prøver å lokke på den, men ingenting skjer. Det er som om det fiendtlige livet kamuflerer seg.
En horisontal, rød lysstripe kommer til syne øverst på hodet ditt og beveger seg sakte ned over hele kroppen, som en slags laserscanner. Samtidig kjenner jeg bevegelsen til lysstripen gjennom min egen kropp, det er en kilende følelse. Så blir alt blått lys. Når rommet og du kommer tilsyne igjen, er det som om jeg kan føle smertepunkter i min egen kropp. Når jeg fokuserer på disse smertepunktene i min kropp, kommer det fiendtlige livet til syne i din.
Først kjenner jeg en smerte øverst i mageregionen, særlig på venstre side(!), og en kveil av mørke slanger kommer til syne rundt de nedre deler av ryggraden, noen kveiler seg videre opp langs ryggraden, helt opp til nakken. Jeg strekker fram den venstre armen og begynner å lokke dem inn i hjertet mitt, men ingenting skjer. Så kommer notene til en sang til syne foran meg, en Lysende Hvit Kule som beveger seg, det ser omtrent slik ut:
* *
* * *
*
Jeg synger sangen som blir tegnet foran meg, og lokker, da kommer de. Flere lange sorte slanger beveger seg opp langs ryggraden kommer over på hånden min og forsvinner inn i mitt hjerte og deretter ned i Jorden, Jordens Hjerte takker. Jeg takker tilbake. Flere mindre grønnaktige følger etter.
Så ser jeg mange små brune ormer i nyreområdet, de kommer de også. Hele tiden synger jeg sangen som lyser foran meg. Så kjenner jeg en stikkende smerte i anklene, en mengde billeliknende vesener kommer tilsyne, jeg lokker dem inn i hjertet mitt, og de kommer flygende og forsvinner inn i mitt hjerte og ned Jorden, Jordens Hjerte takker. Jeg takker tilbake.
Så kjenner jeg en smerte i skuldrene, særlig i den høyre. En ravfarget Lysende Kule kommer til syne i rommet over hodet ditt. Den stråler ut et gylden-hvitt lys og er utrolig vakker. Den begynner å tegne omrisset av kronblader til en blomst rundt hodet ditt, følelsen i rommet forandrer seg, blir lys og varm.
Lyskulen trekker inn i seg småkryp fra skulderpartiet, og også andre steder i kroppen, det er som om den styrker sin egen ravhet.
Jeg kjenner et veldig trykk i hodet, som om et bånd strammer seg rundt det, i øyenhøyde. Jeg ser bilder av sparkende ben, bildene er grå-svarte. Trykket forsvinner. Mens jeg ser på bildene som dukker opp, blir de lysere og svakere, avtar i kraft. Det ser ut til at bildene dukker frem hos deg også.
Lyskulen begynner å gå i en bane rundt hodet ditt, i øyenhøyde, sakte og omsorgsfullt. Min Hjelper og jeg står og ser på det hele.
Lyskulen fortsetter sin bane. Den store Kraften fortsetter sitt arbeid.
Jeg takker Kraften, min Hjelper og deg som tar imot.
Jeg forsikrer meg om at jeg ikke har lagt noe av meg selv, så forlater vi rommet.
Håper dette kan være til hjelp for deg.
Alt godt til deg, og selv takk!! …det blir nok en tur til, kjenner jeg.
GjenopprettetMedlem
katharsis (renselse) :
Jeg føler for å underbygge/kommentere/spørre, så jeg gjør det..
Kan dette, to av bildene jeg legger ved, være notene du forteller om?
Det er "de syv søstre" eller Pleiadene.
Det kan symbolisere så mye..
Skapelsesberetningen,
EnergiFlyt mellom de 7 kroppslige Chakra,
hvert chakra har sin frekvens -som har sin "tone"..
osv.
Tolker dette i denne forbindelsen som å gå tilbake, å gjenopprette den opprinnelige energiflyten i kroppen.
Mye av det som nevnes får meg til å tenke på Eric Pearls (Reconnection healing) syn på ting. -E.P. er ifølge ham selv også fra Pleiadene -som så mange andre...
(Legger også til et bilde, der Pleiadene er "høyre skulder", for å sette ting i et slags perspektiv -innenfor Egyptisk mm. "mytologi")
GjenopprettetMedlem
Får litt bismak i munnen av å ha det så bra selv.
La oss ta fram denne tråden, og være med på healingen....
GjenopprettetMedlem
Til alle som har hjulpet Jon Einar og fortsatt gjør det.
Vil sende en stor takk til alle som har satt inn krefter på å hjelpe Jon Einar.

Min forlovede og samboer er et fantastisk menneske med stor omsorg for andre. Han har alltid et lurt glimt i øynene, godt humør, masse galgenhumor, stiller opp for andre uansett hvor dårlig han har vært og klager aldri.
Jon har varme hender, noe jeg oppdaget da han var på det sykeste. Han har smertelindrende hender og har fjernet smerter på mange etter det. Selv når han lå på sykehus og fikk pumpet kroppen full av cellegift, hjalp han medpasienter og pleiere. Han er en person som tenker på andres ve og vel før seg selv. Er det rart jeg er glad i han

!
I 1993 ble Jon kontaktet av en mann på en kafe i Porsgrunn. Jon hadde aldri sett han før og har heller ikke sett han senere. Han ba om å få lese hånden hans og det fikk han. Mannen så ut som en alkoholiker/ uteligger, men han hadde tydeligvis evner utenom det vanlige. Alt han har sagt til Jon har stemt hittil. Inklusiv at han skulle få en alvorlig sykdom. Imidlertid sa han at Jon skulle bli frisk, men han kunne ikke si når. Dette gir oss håp og vi har stor tro på at sjamanisme er det som til syvende og sist vil hjelpe og det holder motet vårt oppe. Noe er begynt og skje ihvertfall i Jon sin lever siden vi kom i kontakt med Ailo og alle de andre som har engasjert seg. At det er av det gode er vi fullt og helt overbevist om.
Jon har en veldig aggressiv krefttype og har vel ikke mye tid igjen, hvis han ikke får hjelp på annet vis. Uansett er vi lykkelig for de dager vi får og vi prøver å gjøre det beste ut av dem.
Jeg har hele tiden vært av den mening at Jon er eslet for noe mer enn å kjøre tungtransport. Kanskje er kreften en "prøve" han må gjennom for å finne sitt indre jeg og for å kunne hjelpe andre? Ikke vet jeg, men kanskje andre vet mer om slike ting enn jeg?

For tiden er Jon omgitt av et sterkt lys og sterke hjelpere er tydeligvis i sving.
Etter at Ailo la Jon ut på nettsiden har vi merket at sterke krefter har vært i sving. Auraen hans har formelig vibrert rundt ham og jeg har merket kraften bare ved å være i nærheten av han. Jon har virkelig kjent at mange har arbeidet i kroppen hans og fortsatt gjør det. For første gang har han fått en indre ro siden han fikk kreftdiagnosen høsten 2004 og nå sover han som en stein hver natt. Det samme har skjedd med meg. Takk, takk.
Grunnen til at jeg skriver på siden er at Jon Einar er ordblind, men også fordi jeg alltid har vært opptatt av alternativ medisin, healing og mange andre spennende emner noe Jon også er opptatt av. Med Torstein har vi hatt våre første trommereiser og det ble full klaff på første forsøk for oss begge. Kjempespennende for alle tre. Flere har sendt pm til oss om opplevelser/ syn de har hatt når de har fokusert healing mot Jon. Det har vært utrolig spennende å få slike tilbakemeldinger. Det stemmer utrolig godt. Tusen takk for at dere vil dele det med oss. Det har satt ting i perspektiv og hjulpet Jon til å arbeide med de hindringer han har i livet og kroppen.
Dagene siden Jon tok kontakt med Ailo har vært en sterk opplevelse for han og meg. Jeg håper mange vil fortsette å hjelpe han

. Igjen en stor takk til alle som hjelper han.

Varme tanker sendes i takknemlighet i fra dypet av vårt indre.
Med vennlig hilsen
Marit og Jon Einar
SEO Crawler
jeg holder denne tråden varm.
send healing!
send fra dypest i hjertet, i fra ren medfølelse og enhet. jeg skriver under på det som står i innlegget over; dette er en dyp og klok sjel, han er svært åpen og mottagelig.
send healing!
Anonymous
Hva om vi setter oss ned samtidig en dag, og sender healing/positive tanker/kjærlighet til Jon Einar.
Jeg foreslår i morgen 23 mai, kl 2100?
Noen som er med? Om du ikke føler du kan heale, så er det også healing i det å tenne et lys og be for ham

GjenopprettetMedlem
Skal sende jeg og
FAST Enterprise [Crawler]
Jeg kan være med jeg og.
Kristine

GjenopprettetMedlem
Ved å heale andre
healer vi oss selv.
Kroppen skiller oss ikke
av fra vår enhet.
Healing kan flytte fjell.
Mirakler skjer
om vi healer
visualiserer og ber
Kroppen skiller oss ikke
av fra vår enhet.
La oss heale Jon Einar mer …..
SEO Crawler
jeg synes det er et godt forslag, fønix!
imorgen kl. 21,
jeg er med og håper mange andre følger (både de som skriver her og de som leser)
GjenopprettetMedlem
Jeg å er med, med mitt lys og gode tanker!
Anonymous
Biernna: Takk for spennende tanker og bilder,
Følelsen jeg får når melodien kommer tilsyne og begynner å synge, er at det er en gammel sang, at den er levende og at den synger seg selv. Kanskje er det den som synger han som tar imot og meg – og ikke motsatt?
Tonene har en nærmest matematisk presisjon over seg, og ser i utgangspunktet ikke organisk ut, men kanskje finnes noe mer i de dypere lag...
Og underlig nok, eller ikke, med tanke på de tanker du har gjort deg – da jeg så tonene assosierte jeg til en scene fra en sci-fi film jeg så for mange år siden, der samme melodi plutselig dukket opp hos flere mennesker samtidig, den viste seg å komme fra verdensrommet.
Skal la dine assosiasjoner sakte synke inn og meditere over tonene…..
Fønix:
Blir med i morgen jeg også.
SEO Crawler
klokka 21 imorra!
husk husk!
mange bekker små...

GjenopprettetMedlem
har skrevet det opp

GjenopprettetMedlem
Vi er her!!!
GjenopprettetMedlem
Til Jon Einar
Satt en kort periode tidligere i dag og etter å ha gått inn i bønn og hvilende tilstand viser seg et blått lys. Dette lyset går inn i alle lag av deg, først neden fra i hvert ben….så i hele overkroppen som en virvel nedenfra og oppover. Den spres videre ut i armer. Hele du blir dette lyset. Jeg ble så avbrutt....men satte meg ned igjen nå i kveld.
Kjenner først en sterk sitrende kjærlighetskraft etter å ha åpnet mot deg. Har egentlig ingen annen intensjon enn å holde denne så lenge som den vil. Men så kjenner jeg at noen hopper og spretter rundt meg, en veldig ivrig en. Min vakre, sterke ulv vil gjøre noe og da jeg blir klar over dette ser jeg at den spiser opp masse tung energi som faller ut av deg. Den går så å graver dette ned i jord. Jeg fortsetter å holde kjærlighetskraften og kjenner at ulven legger seg inntil meg bak med hele kroppen sin. Den er virkelig med på å forsterker kraften. Jeg kjenner en total overbevisning i meg og fra den om at du vil bli renset for alt dette. Etter en stund i dette dukker så dette blå lyset opp på nytt. Det tar samme vei som sist. Etter en stund havner det med fokus rundt hals…her er det som at det eksploderer og jeg ser at alt som ikke gavner deg her knuses til små partikler som farer ut og oppover. Jeg har en anelse at dette lyset på et vis setter en tilbake til ens blueprint/originale tilstand....der du er hel.
Kjenner også mye energi når jeg skriver dette til deg Jon Einar.
Hilsen UlveMor

GjenopprettetMedlem
Det katharsis nevner om toner er interessant (filmen hun tenker på er Nærkontakt av tredje grad) og noe jeg har prøvd å utforske.
Har brukt "Om", en ganske dyp "mmm-lyd" med godt resultat ved en sjamanistisk healing. Det var nok å bruke den "inni meg", dvs at jeg fokuserte på å sende lyden "inn i" den jeg hjalp, dette for å løsne blokkeringer og frigjøre gammel bundet energi. Til sammenligning nevner Ailo et sted her inne at man kan reise "på sin indre tromme"..
Den gamle sangen hun nevner, det er som det spilles på urgamle strenger, de opprinnelige, de som er grunnlaget for alle de strenger som knytter oss alle sammen.
Vi alle er som i en stor vev, slik går også energiflyten i kroppene våre.
Vi er alle en del av den store helheten, av alt.
Men vi kan klippe de strenger som knytter oss til negative opplevelser mm..
fint å gjøre dette for seg selv -og andre..
Vi er samlet i en stor ring, ber om at vi utfyller hverandre på best mulig måte, til det beste og at Jon Einar tar imot.
Æ e me -og ber "mine" gjøre sitt for at det beste skal skje.
Anonymous
En dyp og lydløs ”mmmm” er akkurat det den er, sangen som synger, som skaper og gjenskaper.
GjenopprettetMedlem
Tenner et lys og slutter meg til healing-sirkelen i kveld...........
Alt godt!
GjenopprettetMedlem
Moi aussi!
Francis [Bot]
Er med med det jeg kan!
SEO Crawler
hei der ute!
vi må holde denne tråden varm, jon einar skal på ny undersøkelse om en 5 ukers tid.
send healing!
kanskje kan vi organisere en ny fellesøkt, i neste uke for eksempel?
GjenopprettetMedlem
Er med på den.
GjenopprettetMedlem
Stiller opp på det