Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Finn kraften her, sto det, da jeg tilfeldig? kom over dette fantastiske nettstedet. Etter en periode her inne, med intressant lesning av svært spennende og berikende innlegg, en herlig tone og herlig humor, fikk jeg nesten abstinenser de dagene jeg ikke hadde anledning til å logge meg på.

Det viste seg at det ikke bare var berikende ting som hadde festet seg inni hodet på meg; en truende svulst hadde utviklet seg. Det kjentes naturlig for meg å være åpen om dette. Og hvilken respons!!!!

Har grått av takknemlighet over at mennesker som dere, som slett ikke kjenner meg, har vist så mye medmenneskelighet, engasjemang og involvert seg. Ord kan ikke uttrykke min takknemlighet!  :wub:

Ble ganske bekymret da kirurgen som skulle operere meg, opplyste om at den satt helt inntil hovedvenen, og at det derfor ikke var sikkert at de kunne få fjernet hele svulsten. Jeg skrev ut et par personlige meldinger dere hadde sendt meg, som jeg tok med til sykehuset, og leste dem om og om igjen. Det var noe av det flotteste noen har skrevet til meg…Så fort frykten prøvde å få overtaket, leste jeg dem igjen. Leste dem rett før narkosen, og tok det med meg inn….

Var på en blomstereng, ved en elv…. og så ble jeg visst forstyrret av et par vennlige øyne, og en behagelig stemme som snakket til meg. Var ikke sikker på om jeg var våken eller drømte, men hadde en så fantastisk ubeskrivelig herlig følelse i hele kroppen. Kroppen føltes så lett. Denne herlige følelsen satt i over to dygn. Hadde fullt av slanger og kraner montert i alle vener, med drypp, oksygen og morfintilførsel. Wow! Jeg lever!!!
Kjente en så enorm takknemlighet for at jeg fikk sjansen til å leve videre…..
color=red]]Legene fortalte at jeg hadde hatt et uvanlig lavt blodtrykk under inngrepet, så godt som blodfritt, og at svulsten bare gled fra venen, og nesten falt ut av seg selv! Alle spor er borte. Dette er fakta![/[/color]

Hjertelig takk ! :wub:

Alt godt fra Sjelevenn.
Anonymous
Du store alpakka. Her oser det enormt mye kjærlighet ja i dette innlegget ditt! Så flott å høre at det gikk så bra!!! :respect: :w00t: 8) :wub: :eusa_clap: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
:biggrin: Så nyyydelig å høre Sjelevenn :biggrin:

Så den spratt rett og slett bare ut den tullingen!  :w00t: :lol:

UlveMor  :wub:
Anonymous
Oi! Det var godt å høre. Selv kan jeg ikke så mye, men jeg sendte noe gode
tanker. Mye ros til alle de flinke healerne, og til modige deg  :eusa_clap: :eusa_clap:  :respect:
GjenopprettetMedlem
Du skal  jo berike sonen med dine innlegg..leeeeeeeeeeeeeeeeeengeeeeeeeeeeeeeeee, og det vet du. :wub:Livet er herlig, vennen...Varm klem

fra sandra
GjenopprettetMedlem
Ja...  :biggrin:  :eusa_clap: Dere gjorde jobben lett for kirurgen, ja ...he..he.... :biggrin:

Dere herlige vesener...... Kjenner meg helt euforisk.......... :wub:
GjenopprettetMedlem
Så hyggelig at du er tilbake, og at alt gikk bra! Jeg satt akkurat i dag og lurte på hvordan det var gått med deg!
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Sjelevenn`!
Så fint at du er tilbake, og at operasjonen gikk så fint. Dette beviser at det er utrulig mange flinke healere her inne. Det kan mange ganger være nok at noen sender positive tanker til deg. Det har jeg fått merke....så ingen skal føle at de ikke kan hjelpe.
Kristine :wub:
Anonymous
Så fantastisk fint og gledelig å se at du er tilbake og at alt har gått så bra! :biggrin: jeg er så glad for deg :wub:
Anonymous
Velkommen  tilbake Sjelevenn... :razz:
Kjempe glad  at  alt gikk så  fint...
God bedring  videre,  nyt dagene og gleden...
Det er  mange her inne som gleder seg  sammen med  deg.. :eusa_clap:
Klem
*Skapheksa* :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Hei Sjelevenn!!!

Det er delig å få høre at alt har gått fint  med deg!!!!!!

Klatrendegeit  :eusa_dance:
Anonymous
Åååå så flott, jeg gleder meg på dine vegne :wub: :eusa_dance:
Anonymous
Fantastisk flott å høre at det gikk bra med deg!!!
SEO Crawler
godt å høre det gikk bra!

det er fremtidens medisin - det beste fra alle verdner.

alt godt!
GjenopprettetMedlem
Fantastisk å lese.........blir helt rørt, velkommen tilbake og gla ting gikk så bra :wub:
Francis [Bot]
ÅÅÅ så herlig å lese at alt er bra med deg i gjen! Flott!!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei, Sjelevenn!

Så gledelig å se at du er til bake igjen, og at det gikk så bra!
:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Alt godt videre  :)  :wub:

Idnar
GjenopprettetMedlem
Det er godt å se deg tilbake på sonen og godt å høre at operasjonen gikk bra :biggrin:
:eusa_clap: :wub:
Anonymous
:wub: ..........og en stor varm klem!!! Alt god for deg! A.
GjenopprettetMedlem
Godt å høre det gikk bra. Visst har vi gode leger i vårt land...Selv om de har problemer å forklare alt som skjer med pasientene ( ;D )
Synd ikke alle er like åpen for alternative metoder eller en kombinasjon av alternativt og medisin.
Håper det kan sku en gang i fremtiden. Ønsker deg og alle andre en fortsatt sprudlende fin dag.
GjenopprettetMedlem
Stooor takk for alle herlige hilsner…  :biggrin:

Når det blir rettet så mye oppmerksomhet, fra så mange, selv bare med kjærlige tanker og ord, så må bare det i seg, ha en sterk healende kraft! ( Til dere som sier dere ikke kan heale.)

Opplever fortsatt bølger av varm energi og velvære….  Og hjertebank…  :wub:

Og jeg har lært å ta imot….

Jeg må tilstå at jeg ble litt ”satt ut” av den enorme oppmerksomheten og deltagelsen jeg fikk her. Var jeg virkelig dette verdig?  Tenkte på hvor mange som hadde trengt dette …. Mer enn meg. Men jeg ga slipp….. og jeg har lært å ta imot.  :shock:

Kommer nok aldri å glemme dette. Takk igjen til dere alle! Takk Ailo, som satte i gang det hele, og for de healende ord du sendte meg. Takk for at dere finnes!

Og så glemmer vi meg for en stund… he  he   

:wub: De varmeste hilsner fra Sjelevenn.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Lov at du tar vare på minnet om blomsterengen og elven...
Vend tilbake dit om du trenger styrke
-for dette er blant de steder hvor de aller største avgjørelser blir tatt og menneskers skjebner bestemmes.

Glemme deg kan vi vel ikke.. :P

Tror heller vi tar extra godt vare på deg
-for din sterke historie symboliserer og gir HÅP!
Anonymous
Kjære sjelevenn!

For en enestående opplevelse! Gratulerer med overstått sykehusopphold, og jeg ønsker deg alt godt!
Hjertelig hilsen fra Masha
GjenopprettetMedlem
Åååh.....
Det var skjønne ord, Biernna!  :wub:
Det er en ære å lære å kjenne deg.....
Du er en riktig god "bamse"!

Takk Masha!