Anonymous
Hei Liljee,
det var godt å lese at det går så bra, og føle din optimisme og kraft.

Ekstra morsomt at du har en sjamansykepleier der!

Sender deg gode tanker videre på din vei.
GjenopprettetMedlem
Det var optimisme å lese hos deg, og den skal vi dele med deg og sende deg varme tanker videre på veien.
Anonymous
Så fint å høre fra deg, så godt å høre at du føler deg trygg og sterk.
Det med sjamanen i sykepleierdrakt er virkelig rar og morsomt, likeledes det med Trommereisen blant damebøkene.
Jeg ønsker deg styrke og gode tanker i tiden som kommer!
Anonymous
Det er så flott å høre fra deg

Skal tenke på deg og sende healing og gode tanker
GjenopprettetMedlem
Kjære Lilly
Jeg ber om at alle dører for helhet og balanse forblir åpne hos deg. Måtte alt det vakre du egentlig er bli virkelig nå.

UlveMor
Jeg har nettopp danset dansen hvor du var med i fjor...tenkte på deg der oppe

Kan fortelle at kraften og kjærligheten som var tilstede var sterk. Jeg ber om at noe av dette også kommer deg til gode.
Anonymous
Nå har vel cellegiftkuren begynt om jeg husker riktig - jeg ønsker deg styrke og standhaftighet og tro -
lys & varme
Masha
GjenopprettetMedlem
Slutta mæ til!
Æ e omkring, æ å... æ og mine
GjenopprettetMedlem
Jeg sender deg gode tanker, og ber om at du skal få livet i gave på nytt! Så vakkert å høre at du vil leve med din datter, og at du er med så godt mot!
Det finnes en drikk som heter Imunoplex, den selges på helsekostbutikker, mikset sammen med Chlorella og krekling er det en veldig sterk og livsgivende kraft. Husk på å være snill med kroppen din, gi den ekstra næring. Og ta imot nærhet, gå til massasje, få tilført livskraft. Faller matlysten din bort, drikk næringen. Smoothies med ekstra vitaminer, gjerne økologiske varer er bra.
Alt godt ønskes på din vei!
Lykke til!
Lys og kjærlighet til deg og dine!
Maanesol
AdsBot [Google]
Jeg har virkelig hatt englevakt (eller sjamanvakt) med alle som har vært med på denne healingen. Det viser seg nemelig at jeg slipper cellegiftkur, legene fant ut i ettertid at jeg har en sjelden kreftform -Borderline Tumor- der spredningen ikke har gått ned i vevet. Da skal kroppen selv heale det som er igjen. Det er jo fantastisk

Tusen takk til alle dere som har vært med, jeg er dere evig takknemelig.
Klem fra meg
GjenopprettetMedlem
Å så flott Liljee.
Gode tanker og ønsker for tiden fremover oversendes deg og dine...

Anonymous
Dette var virkelig gledelig å høre.

Lykke til videre, Liljee!

GjenopprettetMedlem
Så bra! Det var gode nyheter!
GjenopprettetMedlem
Sjamanen kan heale i fortid, var vel noe av det som skjedde her tror jeg...
Gjør oppmerksom på, og til ettertanke, at sykdom ofte er noe vi påtar oss underbevisst..
Ønsker Liljee alt det beste.
GjenopprettetMedlem
Man kan bli syk av å gå rundt med bare negative tanker.
GjenopprettetMedlem
Kjære Liljee *)* Hvordan går det med deg nå?