Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Sensis [Crawler]
En nær og inspirerende venn av Sjamansonen, Lilly Raknes, kjent her i spaltene som Liljee, trenger hjelp, støtte og all healing og gode tanker fra deg fra nå av og for de nærmeste dagene.

For en uke siden oppdaget hun noe alarmerende i magen. Legene konstanterte en svulst der inne.

I morgen onsdag legges hun inn på Ullevål Sykehus i Oslo. Hun skal opereres torsdag den 15. om morgenen.

Det er en svulst som har vokst ut fra livmoren og opp mot bukhulen.

Ennå er det uklart om den er av den god eller onde sorten.

La oss slå en ring om henne i denne tiden. La oss se for oss et godt utfall av inngrepet.

Om du ønsker veiledning om healing, så har jeg skrevet en epistel på forsiden som heter Healing fra det høyeste.

Den rommer en healingmetode, en av mange.

For meg er det slik at sjamanen jobber med bildet på eller erfaringen med perfekt helse, selve Saivo-tilstanden.

For å heale sykdom må man vite at sunnhet finnes. Vi skaper og oppsøker sunnhet, selvbesinnelse og likevekt. Vi må se sunnheten for oss, så alternativet til sykdommen er klart, og sykdommen kantransformeres i riktig retning.

Vi formidler beskjeder i metaforform. Slik jobber vi mellom verdenene. Slik er vår metode. Healingen gjøres av Den store legen...

Det er på den måten vi samarbeider med Den store ånd, den store kraften som gjør healingen.

Vi er altså ikke på tankeparti med sykdommen.

Som før sagt her på sonen: Det man vanner vokser...

Mvh Ailo Gaup
W3 [Sitesearch]
Det kommer til å gå bra  :wub:

Posetivt gand er herved sendt  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Jeg er med! Det er en fin måte å gjøre det på, at vi alle hjelper til. Så får vi som er litt ny mer øvelse og erfaring!

Jeg ønsker Liljee alt godt, og at du skal bli helt frisk!
GjenopprettetMedlem
Kjære Liljee…

Nå forstod jeg diktet ditt! Og angsten!

Stol på Universet, på de gode kreftene, og tro på at dette går bra!

Vil mer enn gjerne få være med på å gi deg healing!

Og jeg vet at mange her er med deg!

Oppriktig kjærlighet fra Sjelevenn.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Skal fjern heale jeg for å hjelpe Liljee,. å be for henne i mine bønner.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Healing er sendt
Anonymous
Kjære Liljee! Det sterke diktet ditt fikk en annen betydning nå, også for meg. Jeg skal gjøre mitt i kveld og be for at du får hjelp. :wub:
GjenopprettetMedlem
Sender healing og gode tanker.
GjenopprettetMedlem
Jeg skal bidra med deg jeg kan
og sende masse gode tanker
Anonymous
Kjære Liljee

Jeg stiller meg til disposisjon for Kraften i kveld.

Alt godt til deg
FAST Enterprise [Crawler]
Kjære Liljee. Jeg setter meg ned nu og sender fjernhealing til deg.
Kristine :wub:
Anonymous
Har sendt healing :wub:
Anonymous
Lys - kjaerlighet - fellesskap......

Med alle gode tanker fo/r deg!!!!!!!!
GjenopprettetMedlem
Sender positive tanker og affirmasjoner... :wub:

(Neste gang kan det være du eller meg som trenger healing....)
GjenopprettetMedlem
healing er sendt .... alt godt til deg.
hilsen kariw
Anonymous
Jeg trommer med.
GjenopprettetMedlem
Hun opereres nå.....
La oss sende healing og gode tanker  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg er med nå
GjenopprettetMedlem
Jeg er også med..
Gode tanker og healing energi er sendt :wub:

Samin
GjenopprettetMedlem
Må store ånd hjelpe Liljee å bli frisk.
:idea: :idea: :idea: :eusa_pray:
Må store ånd hjelpe Liljee å bli frisk
Og må alle lyset og livets ånder besøke Liljee
med helbredende kraft.
GjenopprettetMedlem
Mange gode ønsker og tanker til Liljee fra et medmenneske som vil henne vel.
Anonymous
Hvordan går det med deg? Jeg tenker på deg hver dag.
AdsBot [Google]
Kjære kjære alle.
Jeg er så utrolig takknemelig og glad for at dere har vært/er med meg  :wub: ! og at jeg endelig fikk samlet krefter nok til å koble meg inn på sonen...
Til tross for at diagnosen er alvorlig, og at jeg starter cellegiftkur den 13. juli, har jeg fått en unik ro og styrke i dette. Det er jeg sikker på kommer av healingen og kjærligheten som har kommet til meg via dere. Faktisk så føler jeg at kreften nå er borte, selv om legene mener noe annet.

Jeg har hatt sjamanene med meg hele veien, jeg vil gjerne fortelle et par konkrete eksempler her. Etter operasjonen ble jeg liggende lenge på overvåkningen pga lavt blodtrykk. Ganske sent på kvelden var vi et par-tre stykker igjen + to sykepleiere. Da ringer telefonen og den ene sykepleieren tar den, hun sier i røret: "Å ja, du skal vel snakke med sjamanen du da", og gir telefonen til den andre sykepleieren. Jeg smiler for meg selv der jeg ligger, og tenker at jeg er i de beste hender; Å være overvåket av en sykepleier som er sjaman!

En natt senere får jeg problemer, og klarer ikke å møte de mørke tankene som kommer. På morgenkvisten går jeg inn i oppholdrommet på sykehuset og rett bort til bokhyllen. Midt blant alle dameromanene (minner meg om en drøm jeg skrev om her på siden for noen måneder siden  :icon_lol:) lyser "Trommereisen" av Ailo Gaup! Jeg slår opp tilfeldig på følgende sitat:
"Nå kjemper vi inne i mørketida, i Stallos natt, mens du vil gå på regnbuen."
Ja, akkurat slik var det. Takk takk takk.

Jeg er sikker på at jeg blir frisk. Jeg vil fortsatt leve sammen med min lille datter og se at hun blir stor.
Tusen takk alle sammen!  :wub:

Klem fra Lilly
W3 [Sitesearch]
Godt å høre at du har det bra  :wub: Lilly :wub:
GjenopprettetMedlem
Godt å høre fra deg Lilly, tenker masse på deg og sender masse healing og gode tanker  :wub:

Klem fra Inger Lise