Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei! Er det noen her som kan råde meg hva jeg skal gjøre med kjeærlighetssorgen. Vil ha min elskede tilbake, men er blitt frarådet å bruke ritualer for dete. Er det noen her som kan si noe om dette. Evnt hva kan jeg gjøre?
GjenopprettetMedlem
Er enig med den som sa at man ikke skal bruke ritualer for å manipulere noen mot deres vilje.

Kjærlighetssorgen kan du få bukt med på andre måter. Det handler om å lære seg å gi slipp og gå videre i livet.
GjenopprettetMedlem
Jeg er liksom ikke personen som sitter med hendene i fanget og venter på at det skal gå over, og hadde jeg følt at det var meningen at viv skulle gå fra hverandre hadde jeg gjort det, men jeg har en helt bestemt følelse av at jeg skal gjøre noe med dette, og at jeg vil bli "guidet", men vet ikke hvordan det skal skje... Jeg er ute å søker, tror på at noen kan fortelle meg hvordan. Har en bestemt følelse av siste ord i forholdet ikke er sagt, vet ikke hvorfor, for vi tok et ganske ordentlig farvel, men noe ligger i bakhodet mitt og sier at dette ikke r det siste, skjønner bare ikkehvorfor jeg har denne følelsen...
GjenopprettetMedlem
Du kan ikke framtvinge noen til å elske deg, verken gjennom manipulasjon eller ritualbruk.
Noen har imidlertid avsluttet et forhold og gått videre, men av en eller annen grunn funnet tilbake til hverandre på et seinere stadium - det er en annen sak, og skjer uavhengig av det du er inne i nå. Ikke kast bort energi på et avsluttet forhold, nå skal du videre.
Kjærligheten går sine egne veier - mitt råd er at du fortsetter med livet ditt ög ikke henger deg for lenge opp i det som har vært. Livet fylles med muligheter for hvert steg du tar - gi disse en sjangse og vær herre over dine muligheter....
Lykke til! Hilsen  kariw
Anonymous
Jeg er enig med alt som er sagt til deg her. Men jeg kjenner igjen det du står i, og vet av egen erfaring at det ikke ble slik jeg følte. Og nå, flere år senere, er jeg glad for det, og kan ikke tenke meg å få han tilbake.
Kan du omfavne sorgen og la den gjøre seg ferdig uten innblanding, da har du kommet ut av det som en rikere kvinne.
"If you love somebody, set them free." - som Sting synger.

Er det slik at dere skal forenes igjen, vil det skje til sin tid. La alt skje i naturlig rekkefølge. :)
GjenopprettetMedlem
Ubetinget kjærlighet.. gi uten å forvente eller forlange noe tilbake...
Gi litt mer en du får tilbake, og kjærligheten vil vokse. gir du mindre
vil kjærligheten stagnere...
Se for deg dyreverden, en hest, hund eller katt.. De kommer og gir deg
kjærlighet uten å forvente noe tilbake.. Er du deppa eller nedfor,
de kommer og gir deg en stryk mot kinnet eller foten, uten å nøle..
De bare er der for deg, samme bør det være med oss...
Være der for hverandre, uten betingelser... Er du glad i deg selv,
så er du glad i andre..
Sannheten er egentlig kjærlighet, uansett..  :wub:

Samin ;D