Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
kjære dere alle her inne.
eg er nyregistrert medlem her,og fatter stor intr for healing,
desverre plages jeg ofte med kraftig migrene, samt angst i henholdt til bilkjøring,
jeg bruker medisin for migrenen,men desverre har det blitt forverret slik at de funker ikke lenge,
blir bare verre om jeg tar det.jeg vet med meg selv at jeg burde oppsøke lege,men
frykten for at de kansje finner noe,skremmer meg så at jeg har latt vere,har hittil bare hadd
3 forverrende migreneanfall,har slitt med migrene i mange år,
er 22,år bor for tiden i alta,finnmark, og fikk tildelt navnet ingvild:)

jeg har tidligere opplevd positive erfaring  mend blant annet fjernhealing.

vennelig hilsen lille meg :)
Anonymous
Kjære Ingvild! Jeg føler med deg, for jeg vet så godt hvilket mareritt migrene kan være. Selv har jeg slitt med det i over 25 år, og det er virkelig begrensende.
Nå er det sikkert like mange årsaker til migrene som antallet personer som lider av det, så jeg kan bare snakke utifra meg selv. For meg var det nok angst, stress og tilbakeholdt energi som utløste migrenen.
I årenes løp er dette bare blitt bekreftet, i og med at jeg tydeligere kan se i hvilken grad jeg har holdt meg selv tilbake og levd på akkord med meg selv.
Medisinen jeg tok, sluttet å virke, og jeg kom inn i en ond sirkel med økende migreneanfall.

Jeg anbefaler deg å ta tak i angsten og jobbe med selvtilliten. Husk at du er verdifull!
Gjør ting som gleder deg og roer sinnet.  Yoga og de fem tibetanske ritene er god hjelp.

Send meg gjerne pm hvis du ønsker mer kontakt.

Beste ønsker sendes deg.  :wub:
Anonymous
ska sende go helbredene energi til deg . fra 1-12 kl 2000 hvær dag i 4 dager .
hviss du kan sett deg ned å tenn et lys. lukk øyan . sitt slik mens du ber for deg selv om helbredelse kasje andre også sender noe til deg disse dager
oakmann :respect:
GjenopprettetMedlem
Sender fjernhealing til samme tid som oakman2 :respect: :wub:
GjenopprettetMedlem
heisann jeg har ikke lest disse for nå men er kjemoeintr i heling
GjenopprettetMedlem
Sender deg fjernhealing via "lesing" ved midnatt ett par kvelder framover, og håper at gode energier når deg og gjør livet bedre.

:)