Jeg ønsker å legge inn en liten oppfordring igjen, samtidig takker jeg til alle som har sendt gode tanker og healing til Hilde,hun trenger det virkelig. Vi som strår rundt henne gjør det vi kan for å hjelpe, så her kommer nok en oppfordring

Som mange av dere har fått med dere ligger en dame som heter Hilde fra Trondheim på et sykehus i Chicago og håper på å få hjelp og bukt med kreften som holder på å spise opp magen hennes. hun har en egen hjemmeside som det er verdt å gå inn på lengelevehilde.com
Mitt forslag skriver seg fra Byavisa i Trondheim denne uke. Der stod det at bare depositumet for behandlingen er på 1,5 millioner kroner og fra Hilde sin mann vet jeg at hele behandlingen kommer seg på 250 000 dollar. Dette er penger som ikke bare kan trylles frem. De har tre barn de to, synd om de skal miste huset for å få til det her...
Uansett, jeg lurer på om dere vil være med på en liten aksjon. Hvis alle sammen som vil setter inn 10 kr på kontonr hennes (som står på siden hennes) så kanskje vi i det minste får samlet inn noen små kroner (mange penger små osv) og i tillegg oppfordre våre mailkontakter og venner om å gjøre det samme. Mange har allerede gitt penger, meg selv inkludert, men jeg gir gjerne 10 kr til.
Jeg håper at ingen blir støtt av dette forslaget, og at dere ikke føler dere presset. Jeg ønsker bare å hjelpe.
*Hvis dere synes dette er et greit forslag må dere gjerne srkive under her. Jo flere vi er sammen...
Klem...

Eljuvana)