Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er det slik at healing kun funker på fysiske plager? Kanskje litt dumt spørsmål..hm. Men det virker som det er mest vanlig.
Som jeg har gitt litt uttrykk for her inne, så har jeg noen problemer. Det tetner seg gjerne verst til om høsten. Blir deprimert og fortvilet om hverandre. Saken er den at jeg går en gang imåneden til en form for behandling i oslo. Vibrapati, noen hørt òm? det går ut på bruk av essenser. Det har hjulpet meg et stykke på vei, men føler at det har begynt å bli lite framgang det siste. Føler jeg trenger noe mer, gå dypere inn i det, eller noe. Vet ikke hvorfor jeg skriver det her, men akkurat i kveld så må jeg bare ut med ting før jeg imploderer

Også vurderer jeg hva jeg skal gjøre videre herifra. Håper det kommer en løsning rekende på en fjøl, ellers så vurderer jeg å finne andre behandlinger. Er foresten min første høst uten noen form for fast terapi, så jeg er litt ute å svømmer om dagen...
GjenopprettetMedlem
Nei.det virker på det psykiske og,har god erfaring med det.

GjenopprettetMedlem
Healing virker også på psyken. Jeg vil anbefale deg å finne en god sjaman der du bor. I forbindelse med indre smerte, kan det hende at du har mistet sjelebiter. Du kan da trenge sjelehenting, og det er en ting som sjamaner gjør. Man kan da få helbredet årsaken i stedet for bare å lindre symptomene.
Et alternativ til vibrapati, og noe som er i samme gate kan være Spiritessenser. Dette har jeg svært god erfaring med. Sjekk ut nettsida
www.livingearthalchemy.com. Han kanaliserer spesifikke blandinger til den enkelte, og det sendes med posten, slik at man slipper å reise til Oslo.
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Takk for fint og opplysende svar. Jeg lurer på om jeg skal forsøke å finne en sjaman (ehm....hvordan går jeg fram med det tro?) Jeg har troa på at det kan være rett steg videre fra her....
Takk for linken også foresten. Siden var nede i dag, men sjekker i morgen.
GjenopprettetMedlem
"Sommersky":
Takk for fint og opplysende svar. Jeg lurer på om jeg skal forsøke å finne en sjaman (ehm....hvordan går jeg fram med det tro?) Jeg har troa på at det kan være rett steg videre fra her....
Takk for linken også foresten. Siden var nede i dag, men sjekker i morgen.
Hvorfor ikke skrive her hvor i landet ca du bor? Det kan være at noen her inne kjenner til en sjaman i nærheten og kan tipse deg om det.
GjenopprettetMedlem
Takk for råd, Inger Lise. Jeg tar deg på ordet