Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har den siste tiden slitt med trøtthet, er "sliten" i hodet, "klump i magen" og  humør-svingninger. Føler at det går utover mine nærmeste hjemme. Føler meg rastløs og anspent, finner ikke roen. Rota til dette er vel en til tider hektisk jobb hvor en yter alt og litt ekstra :shyone: Har en jobb som innebærer personlig møte med mennesker i alle livssituasjoner, trives med det men merker at ved å gi mye av meg selv blir det slitsomt.
Er vel litt redd for at møte med den "berømte" veggen nærmer seg og at jeg er på tur i kjelleren... :exclaim:

Har vært så heldig å ikke vært syk, hverken fysisk eller psykisk, "bank i bordet". Er vel litt dumt å skrive dette for det er vel mennesker i værre situasjon en meg i denne verden som trenger hjelp. Har vært bruker/leser av dette forumet en liten stund og er overveldet av godskapen og evnene til dere :respect: Så mitt lille spørsmål kan dere sende meg noen "varme tanker" for å få opp energien i kropp og sjel, kanskje mest sjel.....

Roy
Anonymous
Skal ta deg med på en liten trommesermoni litt senere idag...
Vanskelig å gjøre noe for deg selv på dagtid?...Bruk kveldshimmelen...
hent energi fra månen, stjernene, vinden...universet.

Lys og varme!
Anonymous
sender deg gode tanker. Av egen erfaring med å "møte veggen", vil jeg be deg om å være oppmerksom på dine grenser og unne deg rolige stunder, og å ta imot fra andre.

lykke til! :D :eusa_pray:
Anonymous
Mitt råd:
Jeg  måtte rett og slett  innse at jeg kunne  ikke  bare øse ut av mine gode energier til alle andre.Jeg  måtte  bli  bevisst  på  hva som tappet meg for energir og hva som gav med energi.Jeg  måtte slutte og  innvolvere meg  følelsemessig  i andres problemer. Ikke det  at jeg ikke  brydde meg, men  heller  prøve og  forstå  hvorfor  de  hadde disse problemene.Vi  har  så lett  for og  la oss  rive med  flølelsemessig og  det  tappet værtfall meg for energi.
Jeg måtte og  innse at jeg hadde faktisk  og mine  behov på godt og vondt. Jeg  måtte  lære meg  og kjenne  på kroppen at  nok er nok. Og se på meg selv  som en viktig  ressurs  ikke  bare overfor andre men  og overfor meg selv.
Jeg måtte  ta meg tid  til og  gjøre  ting som  gav meg energier. Enten  i form av  skogstur,meditasjon,lytte på avslappende musikk. etc. Rett og slett  gjøre  noe som var positivt for meg.
Det  er ikke enkelt og snu på slike vaner og  handlingsmønter som har grodd  fast over  år. Men den  dagen en glemmer og gi seg selv  tid  til positive opplevelser brenner  man et lys i begge ender.
Det er  lettere og forbygge enn  og reise  seg når man ligger med "brukket"  rygg.
Jeg fant  min metode.. Håper du  finner  din..
Lykke  til..
Skapheksa(Inger Lise)
GjenopprettetMedlem
Skal tromme for deg :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk folkens for at dokker gir varme tanker og innspill, skal ta det til mæ. Æ skal gi rom og åpning for det positive som finnes i meg og det som kommer utenfra  :icon_biggrin:
Trur kanskje æ e blitt "myka" opp litt, det trengs....for i morra skal æ faktisk ta en viktig avgjørelse i jobbsammenheng som æ har grubla på længe og som har tappa god energi, får håpe æ tar den rette avgjørelsen da :eusa_doh:

Ps: e åpen for flere gode tanke fra dokk..... :respect: